۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

صف‌ فروش ۳.۷هزار میلیاردی بورس امروز!

۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶
کد خبر: 480490
صف‌ فروش ۳.۷هزار میلیاردی بورس امروز!

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه از معاملات بورس امروز، جمع صف‌های خرید حدود ۷۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۷۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود سه هزار میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، وملی و وشهر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۴۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید خپارس، جوین و ونوین در نوبت انتظار است.

بورس امروز

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۸۰میلیارد تومان (۵۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۶۰۰میلیارد تومان (۴۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۱نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل (ثتوسا) به ۱۱.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۶۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با تقاضای خرید و ۵۳میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۶درصد از چهار هزار و ۳۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۹۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۲۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

بورس امروز