۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پیش بینی قیمت طلا / رییس اتحادیه چه می‌گوید؟

۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۲۰
کد خبر: 479930
پیش بینی قیمت طلا / رییس اتحادیه چه می‌گوید؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش‌بینی کرد قیمت طلا و سکه تا پایان هفته با شیب ملایمی رو‌به کاهش باشد، البته این روند به وضعیت نرخ ارز بستگی دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت امروز بازار طلا پس از اعلام پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا اظهار کرد: امروز با وجود تعطیلی بازار‌های جهانی و ثابت ماندن بهای اونس، قیمت طلا و سکه متاثر از افت نرخ ارز با کاهش همراه شد به طوریکه سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته حدود ۴۰۰هزار تومان ارزان‌تر و در ساعاتی از معاملات وارد کانال ۱۱میلیون تومان شده است.

او درباره وضعیت تقاضا در بازار امروز هم تصریح کرد: با توجه به روند نزولی قیمت‌ها و حاکم بودن جو ریزشی در این بازار، حجم خرید و فروش طلا و سکه به حداقل رسیده است چراکه مردم منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند.

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، پیش‌بینی می‌شود که قیمت طلا و سکه تا پایان هفته با شیب ملایمی رو‌به کاهش باشد، البته این روند به وضعیت نرخ ارز بستگی دارد به طوریکه اگر دلار ارزان‌تر شود قیمت‌ طلا و سکه هم نزولی خواهد بود و اگر کاهش نرخ ارز متوقف شود آرامش به بازار طلا بازخواهد گشت.

محمدولی درباره میزان حباب سکه در بازار امروز نیز خاطرنشان کرد: امروز حباب سکه به حدود ۹۵۰هزار تومان رسید.