۰ نفر

کسب درآمد از نمایندگی هاست داخل ایران

۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴
کد خبر: 479670
کسب درآمد از نمایندگی هاست داخل ایران

نمایندگی هاست یکی از پرکاربردترین هاست هایی به حساب می آید که توانسته قابلیت های مختلفی را به دست بیاورد. خرید نمایندگی هاست ایران برای وب سایت های پر بازدید و همچنین مدیریت وب سایت ها یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید که با استفاده از آن می توان به کسب در آمد رسید. همچنین این دسته از هاست ها می توانند امکانات و مزیت های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهند که هر کدام از آن ها اهمیت ویژه خود را دارند که قصد داریم در ادامه مطلب به صورت کامل به آن بپردازیم. از این رو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تعریف کلی نمایندگی هاست

به غیر از کاربردها و مزیت ها، تعریف این هاست نیز اهمیت خاص خودش را دارد و شما باید با آن آشنا شوید. به طور کلی می توان اینطور بیان داشت که این دسته از هاست ها به دو صورت لینوکسی و ویندوزی ارائه می گردند. بهره بردن از هر کدام آن ها بستگی به این دارد که شما از کدام سیستم عامل استفاده کرده و آن را مدیریت می کنید. این نمایندگی را در واقع می توان یک سری از خدمات رسانی ها به حساب آورد که ارائه آن توسط شرکت هایی است که در زمینه فروش انواع هاست ها در حال فعالیت می باشد. همچنین این هاست ها نیز می توانند به صورت ابری ارائه گردند. در این صورت شاهد خواهید بود که یک فضای مشخص شده به کاربر ارائه داده خواهد شد. همچنین میزان این فضا بستگی به این دارد که کاربرد مورد نظر به چه مقدار از آن نیاز دارد. 

از دیگر موارد حائز اهمیت در رابطه با این موضوع پشتیبانی می باشد. یعنی شرکت هاستینگ مورد نظر باید بتواند به صورت 24 ساعته پشتیبانی را از خود به اشتراک بگذارید تا در صورت بروز هرگونه مشکل، نسبت به رفع سریع آن ها اقدام نماید. 

نمایندگی هاست داخل ایران چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد؟

در توضیحات قبلی درباره تعریف کلی از نمایندگی هاست آشنا شدید. حالا یکی دیگر از مواردی که باید به طور کامل از آنها بهره ببرید ویژگی هایی هستند که این هاست به خود اختصاص داده است. از جمله مهمترین این ویژگی ها که در واقع نوعی ابزار هستند، شامل موارد زیر می شوند:

  • نصب اسکریپت

نصب اسکریپت یکی از موارد حائز اهمیت بوده که توانسته در نمایندگی هاست ایران خودش را جای دهد. همانطور که آشنایی دارید سیستم مدیریت محتوا و یا CMS می توانند شامل موارد بسیار گسترده ای باشند که وردپرس و جوملا در بین مهم ترین آن ها قرار گرفته اند. تمامی این سیستم های مدیریتی به صورت خودکار نصب می شود و مزیتی که در این رابطه دیده می شود این بوده که برای نصب تنها به چند ثانیه زمان نیاز می باشد. 

  • مدیریت وب سایت ها

از دیگر ویژگی هایی که می توانید از آن بهره مند شوید، مدیریت وب سایت ها می باشد که با استفاده از ابزارهای مختلفی قابل دسترسی و اجرا می باشند. با استفاده از این نمایندگی شما این قابلیت را خواهید داشت تا بتوانید به راحتی وظیفه مدیریت سایت ها را بر عهده بگیرید و برای بهتر بودن وضعیت و داشتن عملکرد بهتر از DNS های اختصاصی استفاده می شود. 

  • پشتیبان گیری منظم

نمایندگی هاست داخل ایران باید از یک پشتیبان گیری منظمی برخوردار بود. در طول سال ممکن است سایت شما با مشکلات متعددی روبه رو شود و تنها با یک آسیب تمامی فایل ها و اطلاعات شما حل شوند. در صورت مواجه شدن با این مشکل، به طور حتم با ضررات بسیار زیادی مواجه خواهید شد. به همین علت باید به دنبال یک راهکار ویژه باشید که از بهترین آن ها می توان به پشتیبان گیری منظم اشاره کرد. پشتیبان و یا بکاپ گیری میتواند نسخه دومی از فایل های شما را در خود جای دهد. بهتر است پشتیبان گیری به صورت دوره ای و منظم انجام شود تا در صورت از بین بردن اطلاعاتتان با مشکلی روبه رو نشوید. همچنین در نمایندگی هاست پارس پک این فرآیند می تواند به صورت زمانبندی شده انجام گردد و در انتها می توانید آن ها را به گوگل درایو خود انتقال دهید. 

هاست نمایندگی

  • ارتقاء سریع

آخرین ویژگی که می توانیم به بررسی آن بپردازیم، ارتقاء سریع می باشد. یک هاست و سایت می تواند به سخت افزارهای مختلفی نیاز داشته باشد که برای داشتن بهترین عملکرد نیاز است تا مدام به روز رسانی شوند. برای شروع این کار تنها نیاز است یک کلیک را انجام دهید تا در چند لحظه تمامی فرآیندهای به روز رسانی شما با سرعت بالایی انجام شوند. همچنین تمامی این کارها به صورت خودکار انجام می شوند. 

جمع بندی

نمایندگی هاست ایران توانسته مزیت های بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. خرید نمایندگی هاست ایران این قابلیت را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بتوانید آن را به دو صورت لینوکسی و ویندوزی به کار بگیرید و به راحتی آن را مدیریت کنید. این هاست همراه با خود مزیت های بسیار زیادی را دارد که باعث شده اند استفاده از آن در وب سایت های بازدید به رشد بالایی دست پیدا کند که در این مطلب به بررسی تمامی آن ها پرداخته شد.