۰ نفر

تبلیغات هوشمندانه، کم هزینه و تأثیرگذار از طریق پنل اس ام اس

۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸
کد خبر: 479565
تبلیغات هوشمندانه، کم هزینه و تأثیرگذار از طریق پنل اس ام اس

همراه با این پیشرفت پنل های پیامکی، جای تعجبی وجود نخواهد داشت که این روزها ارسال پیامک تبلیغاتی و به طور کل بازاریابی از طریق کانال پیام کوتاه به یک ابزار استاندارد در تجارت الکترونیک تبدیل شده باشد.

استفاده از پیامک تبلیغاتی برای کسب و کارها، بیش از یک دهه است که رواج پیدا کرده است. اما در سال های اخیر تغییراتی در نحوه ی تبلیغات صورت گرفته است و سامانه های پیامکی سعی برا ارائه ی امکانات بیشتر به کاربران خود در راستای تبلیغات و بازاریابی نموده اند.

ارزش بازاریابی پیامکی برای کسب و کارها را می توان از افزایش تعداد پیامک تبلیغاتی هایی که در طول روز دریافت می کنیم متوجه شد. به این صورت که مشاغل و برندهای مختلف در ارسال پیامک تبلیغاتی نیز رقابت می کنند و روز به روز سعی در افزایش کیفیت و کمیت پیام های تبلیغاتی خود می کنند.

این واقعیت را نیز نباید نادیده گرفت که مخاطبان پیامک تبلیغاتی می توانند تعداد بی شماری از افراد در سنین، مکان ها، جنسیت ها و مشاغل مختلف باشند که هریک از این اقشار را می توان به تفکیک انتخاب نمود. درواقع در سامانه پیامکی امکانات مختلفی در نظر گرفته شده تا بتوان به راحتی مخاطبان مورد نظر هر کسب و کاری را انتخاب نمود.

بازاریابی با استفاده از پنل اس ام اس

این روزها بخش زیادی از کسب و کارها برای جذب مشتری و افزایش میزان فروش خود از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک انبوه استفاده می کنند. این نوع از تبلیغات که تحت عنوان بازاریابی پیامکی شناخته می شود تقریباً جای بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ را گرفته و به یک ابزار کامل تبلیغاتی تبدیل گردیده است. تفاوت اصلی ارسال پیامک تبلیغاتی با ایمیل در طول محتوای متنی است که پیامک دارای محدودیت است. اما این محدودیت باعث راحت تر خوانده شدن آن و درواقع افزایش نرخ خوانده شدن پیامک تبلیغاتی می گردد.

به طور کلی استفاده از پنل اس ام اس با سه هدف اصلی صورت می گیرد:

  1. افزایش اعتبار و شناخته شدن بیشتر نام تجاری
  2. افزایش ارتباط با مشتریان و مخاطبان
  3. افزایش میزان فروش

ارسال پیامک تبلیغاتی در مقابل سایر روش های بازاریابی یک فرصت منحصربه فرد برای دستیابی به این سه هدف است که از اصلی ترین اهداف هر تجارت و کسب و کاری به شمار می آیند.

مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی

استفاده از پنل اس ام اس به عنوان یک کانال تبلیغاتی برای ارتباط مستقیم و مؤثر با مخاطبان می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد، اما چه چیزی باعث شده تا پیامک تبلیغاتی به یک راهکار دائمی تبلیغات تبدیل شود؟

جنبه های مختلف بازاریابی پیامکی وجود دارد که باعث می شود ارسال پیامک انبوه به عنوان یک کانال منحصربه فرد از سایر روش های تبلیغات متمایز گردد و برندهایی که به درستی از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند، یک سر و گردن در کورس رقابت بالاتر باشند. در کنار این موارد، امکانات متنوع سامانه پیامکی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد نیز به افزایش بازدهی تبلیغات کمک می کنند.

یبزشی

پیام صوتی تبلیغاتی

ارسال پیام صوتی یکی از امکانات کاربردی موجود در پنل اس ام اس است که به کاربران این قابلیت را می دهد تا علاوه بر ارتباط متنی، بتوانند از طریق آوا و به صورت صوتی نیز اقدام به ارسال پیام تبلیغاتی بنمایند.

پیام صوتی یک کامال قدرتمند برای انتقال پیام به مشتریان است. به همین دلیل سامانه پیامکی پیام رسان برای ارسال پیام صوتی شرایطی را در نظر گرفته تا کاربر هم بتواند در محیط پنل با استفاده از استودیوی ضبط صدای آنلاین محتوای صوتی خود را ضبط کند و هم از طریق تبدیل نوشتار به گفتار، متن مورد نظر خود را به آوا تبدیل و برای مخاطبان ارسال کند.

همانطور که می دانید همیشه این احتمال وجود دارد که هر قشری از مخاطبان را که هدف تبلیغات قرار می دهید، بخشی از آن ها پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشند. ارسال پیام صوتی یک راهکار مناسب برای ارسال تبلیغات به این افراد نیز به شمار می آید.

سیلریسش

ارتباط سریع از طریق پیامک تبلیغاتی

یکی از مزایای استفاده از پنل اس ام اس سرعت بالای رسیدن پیامک تبلیغاتی به مخاطبان است. درواقع این روش تبلیغاتی می تواند به عنوان راهکار فوری تبلیغات نیز استفاده شود. چرا که طبق آمار بیش از 90% پیامک های ارسالی در کمتر از 3 دقیقه اول خوانده می شوند. این امر باعث می شود تا کمپین های بازاریابی پیامکی برای پیشنهادات حساس به زمان  بسیار عالی و تأثیرگذار باشد.

تأثیرگذاری زیاد

در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی مانند بییلبورد و یا چاپ و پخش تراکت تبلیغاتی، استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیام صوتی و پیامک متنی، تأثیرگذاری بسیار بیشتری در مقیاس هزینه دارند. درواقع شاید شما با کمترین هزینه ای که باید برای اجاره ی یک بیلبورد بپردازید، بتوانید میلیون ها پیامک ارسال کنید. با یک حساب ساده می توان متوجه شد که قطعاً بیلبورد شما میلیون ها بازدید نخواهد داشت اما طبق آمارهای رسمی، بیش از 98% پیامک ها توسط مخاطبان باز و خوانده می شوند.

تعامل دو طرفه

هیچ یک از روش های تبلیغاتی رایج در جامعه، قابلیت ارتباط دو طرفه را ایجاد نمی کنند. برای مثال هیچ وقت کاربر نمی تواند به تبلیغات تلویزیونی شما عکس العمل نشان دهد. اما ارسال پیامک تبلیغاتی این قابلیت را فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از یک رابطه ی دو طرفه میزان بازخورد تبلیغات و عکس العمل مخاطبان خود را بسنجید. در سامانه پیامکی پیام رسان قابلیت های تحت عنوان نظرسنجی و مسابقه پیامکی وجود دارند که شرایط برقرار کردن ارتباط دو طرف با مخاطبان را تسهیل می کنند.

پنل اس ام اس پیام رسان

یکی از نکاتی که هنگام خرید سامانه پیامکی باید به آن دقت کنید، اعتبار آن است. پنل اس ام اس پیام رسان با بیش از 10 سال سابقه و 280 هزار کاربر فعال بهترین امکانات را برای ارسال پیامک تبلیغاتی فراهم نموده و همواره سعی بر ارائه ارزانترین تعرفه ارسال پیامک برای کابران خود داشته است. برای ثبت نام رایگان و فوری در پنل اس ام اس پیام رسان می توانید عدد 111 را به شماره 50002060 پیامک کنید علاوه بر عضویت رایگان، کارشناسان پیام رسان جهت ارائه مشاوره رایگان بازاریابی و تبلیغات از طریق پیامک تبلیغاتی با شما تماس حاصل نمایند.