۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

صف‌ فروش ۵.۲هزار میلیاردی بورس تهران!

۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸
کد خبر: 479548
صف‌ فروش ۵.۲هزار میلیاردی بورس تهران!

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه از معاملات بورس امروز، جمع صف‌های خرید حدود ۴۳۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۲۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۷۶۰میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش فولاد، وآیند و وملی به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام فولاد مبارکه اصفهان ۳۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید جوین، گدنا و کدما در نوبت انتظار است.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

صف‌ فروش ۵.۲هزار میلیاردی بورس تهران

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۳۰میلیارد تومان (۷۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۷۰۰میلیارد تومان (۳۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲نماد و حجم صف‌های فروش در ۹۸نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کاشی سعدی (کسعدی) به ۹.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش  ۹۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۸۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با تقاضای خرید ۲۹میلیارد تومانی همراه است.

صف‌ فروش ۵.۲هزار میلیاردی بورس تهران

این جدول حدود ۳۰درصد از پنج هزار و ۶۳۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۷۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۷۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.