۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

حقوقی‌های بورس چه خریدند و فروختند؟ (۱۳۹۹/۸/۱۱)

۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۳۲
کد خبر: 478213
حقوقی‌های بورس چه خریدند و فروختند؟ (۱۳۹۹/۸/۱۱)

در جریان معاملات بورس امروز، حقوقی‌ها امروز حدود ۹۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد پنج هزار و ۴۱۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۶درصد یعنی هزار و ۳۹۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۷درصد از کل معاملات شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «فرآورده‌های نفتی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی» و «زراعت و خدمات وابسته به آن» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

حقوقی‌های بورس چه خریدند و فروختند

سه نماد خساپا، فولاد و شبندر لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به ونوین، لپارس و گکوثر معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت سایپا حدود ۱۲۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بانک اقتصاد نوین با برتری حدود ۳۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۹نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم حدود هزار میلیارد تومان بود.

حقوقی‌های بورس چه خریدند و فروختند