۰ نفر

معرفی فروشگاه اندیشه سبز و محصولات آن

۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۱۰
کد خبر: 476298
معرفی فروشگاه اندیشه سبز و محصولات آن

فروشگاه اندیشه سبز یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی می باشد که دفتر مرکزی آن در استان تهران قرار دارد و در زمینه تولید و فروش انواع تجهیزات لبنیاتی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات گلخانه ای و مرغداری و سالن پرورش قارچ فعالیت دارد که به نوبه خود تاثیر زیادی در رشد و توسعه صنعت تولید کشور داشته است. 

در ادامه این نوشته شما را با محصولات متنوع این فروشگاه و تاریخچه فعالیت آن آشنا خواهیم کرد.

تاریخچه فعالیت اندیشه سبز

فروشگاه اندیشه سبز از حوالی سال های 68 تا 72 فعالیت خود را با تولید و فروش دستگاه های جوجه کشی صنعتی و رطوبت ساز و مه پاش شروع کرد. این کارخانه با گذشت زمان بر تنوع محصولات تولیدی خود افزود و همزمان با شروع جهاد سازندگی مدیران اندیشه سبز نیز سعی در خلق محصولات جدیدتر جهت خدمت به صنایع مختلف برآمدند. این واحد تولیدی تمامی محصولات خود را با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می کند.

تولید تجهیزات مرغداری و پرورش طیور

این کارخانه در زمینه تولید انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی هوشمند فعالیت دارد و طیف وسیعی از صنعت جوجه کشی کشور مجهز به دستگاه های این کارخانه هستند. هم چنین تجهیزات لازم جهت واحدهای پرورش طیور مانند دانخوری، آبخوری، آسیاب و میکسر، پرکن، هیتر، فن تهویه، قفس نگهداری پرنده ها، ترموستات و لامپ مادر مصنوعی و… توسط اندیشه سبز تولید و عرضه می شوند.

تولید تجهیزات لبنیاتی استاندارد

از جمله تجهیزات لبنیاتی این کارخانه می توان به خانه گیر، کره گیر، بیدون ، شیردوش، دستگاه پخت شیر، شیر سرد کن، دوغ سرد کن و… اشاره کرد که همگی طبق استاندارد های بهداشتی و جهانی تولید می شوند و برای راه اندازی یک کارگاه تولید محصولات لبنیاتی لازم هستند. 

کسانی که علاقه مند به راه اندازی واحدهای تولیدی محصولات لبنیاتی سنتی مانند ماست، پنیر، کره ، خامه ، دوغ و… هستند می توانند با خرید تجهیزات لبنیاتی اندیشه سبز کار خود را شروع کنند و از خدمات گارانتی و سرویس های پس از فروش محصولات نیز بهره مند شوند. 

همانطور که می دانید طرفداران لبنیات های سنتی روز به روز در حال افزایش است و مردم بیشتر از گذشته با خواص محصولات لبنی محلی آشنایی پیدا کرده اند، پس شاهد سود سرشاری در این کسب و کار خواهید بود.

تولید تجهیزات سالن پرورش قارچ 

برای راه اندازی یک واحد پرورش قارچ استاندارد و پر بازده به محصولاتی همچون بخار ساز، فن سیرکوله و فن تهویه ، هواساز، هیتر، کمپوست و بذر قارچ نیاز خواهید داشت که تماما توسط فروشگاه اندیشه سبز عرضه می شود و دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی هستند که بازده واحد تولیدی شما را تضمین خواهد کرد.

تولید تجهیزات و ملزومات سرمایشی و گرمایشی

تجهیزات برودتی مانند آب سردکن، سردخانه میوه و سبزیجات، یخساز، سردخانه جسد از جمله محصولات سرمایشی این واحد می باشد که همانند سایر محصولات آن دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد. شرکت اندیشه سبز محصولات سرمایشی و برودتی خود را در مدل ها و انواع مختلف تولید نموده تا طیف وسیعی از مشتریان را پوشش دهد.

به عنوان مثال آب سردکن ها در انواع مختلف خانگی ، صنعتی ، یخچالدار، بدون مخزن و مخزن دار ارائه می شوند. هم چنین یخسازها نیز در انواع مختلف 10 کیلویی ، 15 کیلویی ، 40 ، کیلویی، 100 کیلویی ، 200 کیلویی و … ارائه می شوند که برای استفاده در منزل، محل کار، کافی شاپ، رستوران، تالار و … مناسب می باشد. 

تجهیزات گرمایشی اندیشه سبز شامل هیترهای آتش درون برای استفاده در گلخانه و سالن های پرورش قارچ، جت هیتر برای استفاده در مرغداری ها و هیتر های برقی برای استفاده در خانه و محل کار می باشد. در ساخت هیتر ها از بهترین قطعات استفاده شده و مطابق با آخرین استانداردهای اروپایی ساخته شده که گرمایی مطلوب و با مصرف حداقل انرژی به همراه خواهد داشت.

مدل های مختلف دستگاه جوجه کشی در فروشگاه اندیشه سبز

در این فروشگاه می توانید انواع مختلف دستگاه های جوجه کشی را مشاهده کنید که برای افراد مختلف جامعه اعم از خانه دار و مرغدار و مغازه دار تدارک دیده شده است. 

دستگاه های جوجه کشی خانگی برای کسانی مناسب است که در خانه و یا مغازه می خواهند از پرنده های پرورشی خود مانند مرغ و بوقلمون و اردک و حتی پرنده های زینتی مانند طوطی سانان جوجه کشی کند. 

دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی نیز برای استفاده در مرغداری ها و سالن های پرورش کوچک و متوسط مناسب می باشد و به درآمدزایی افراد کمک زیادی خواهد کرد. هم چنین کسانی که می خواهند از تخم پرنده های زینتی و حساس جوجه کشی کنند می توانند از دستگاه های جوجه کشی آرکام  و درنا استفاده کنند.

ارائه کلیه محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش

تمامی محصولاتی که بر روی فروشگاه اندیشه سبز قرار می گیرند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله کیفیت بالای محصول را بیان می کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل ، شرکت تعمیر و تعویض قطعات محصول را بر عهده خواهد گرفت. 

هم چنین حضور نماینده های معتبر در اکثر استان های کشور دسترسی به گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات بسیار آسان تر خواهد شد که این خود مزیت بزرگی است که اندیشه سبز در اختیار مشتریان ارجمند قرار داده است.