۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت آپارتمان‌های نیاوران تهران؟ +جدول معاملات

۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۸:۰۰
کد خبر: 474282
قیمت آپارتمان‌های نیاوران تهران؟ +جدول معاملات

آپارتمان‌های نیاوران تهران از50میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و به بیش از 100میلیون تومان در هر متر مربع هم می‌رسد. قیمت واحدهای نوساز این محله از 60میلیون تومان در هر متر مربع شروع می‌شود.

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ نیاوران محله‌ای در شمال پایتخت و منطقه یک شهرداری تهران است. خیابان نیاوران، خیابان اصلی این محله است. قیمت مسکن در محله نیاوران در سطح بالایی قرار دارد و آپارتمان‌های لوکس و گران‌قیمت زیادی در این محله وجود دارد. همچنین بازه قیمت مسکن در این محله بسیار گسترده است که به گفته یک کارشناس مشاور املاک در نیاوران، علت آن به تفاوت منطقه‌ای که ملک در آن قرار دارد، امکانات ساختمان و همچنین مواد و مصالح به کار رفته در بنا بازمی‌گردد.

یک کارشناس مشاور املاک که در محدوده نیاوران فعالیت دارد، در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین در خصوص قیمت مسکن در این محله گفت: قیمت مسکن در نیاوران از 50میلیون تومان در هر متر مربع شروع شده و به بالای 100میلیون تومان در هر متر مربع می‌رسد. همچنین قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری 60 تا بالای 100میلیون تومان متغیر است.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

قیمت مسکن نیاوران

وی ادامه داد: یک واحد آپارتمان 125متری و 20سال ساخت در خیابان گل سنگ متری 62میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین مالک یک واحد 118متری و 7سال ساخت قیمت ملک خود را متری 60میلیون تومان اعلام کرده است.

این کارشناس مشاور املاک اظهار داشت: یک واحد 158متری و نوساز در خیابان امیر متری 67میلیون تومان، یک واحد آپارتمان 180متری و 4سال ساخت در خیابان مژده متری 75میلیون تومان، یک واحد 200متری و یک سال ساخت در همین خیابان متری 85میلیون تومان و واحدی 100متری و نوساز در خیابان شفیعی متری 67میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گفته این کارشناس مشاور املاک یک واحد 70متری و 3سال ساخت در خیابان بوکان متری 71میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. قیمت مسکن برای واحدی 132متری و نوساز در خیابان منظریه متری 77میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود: قیمت یک واحد 85متری و نوساز د خیابان مرجان متری 70میلیون تومان است. همچنین یک واحد 88متری در خیابان ظهیرالدوله متری 60میلیون تومان امضا می‌شود.