۰ نفر

دولت ۳۰هزار نیروی جدید استخدام می‌کند +شرایط

۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۶
کد خبر: 473890
دولت ۳۰هزار نیروی جدید استخدام می‌کند +شرایط

تا پایان برنامه ششم توسعه ۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت درخواهند آمد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بنیاد شهید برای تحقق جهش تولید کارگروه های مسکن، اشتغال، درمان، فرهنگی و اصلاح قوانین را تشکیل داده است. یکی از مشکلات اصلی بنیاد شهید عدم همخوانی برخی قوانین با شرایط روز است و بر این اساس برخی قوانین بویژه در بحث اشتغال جهت بهبود زندگی خانواده شهدا باید اصلاح شود.

اوحدی با اشاره به ظرفیت های استانها برای ایجاد اشتغال و تامین مسکن برای جامعه ایثارگری تصریح کرد: در گذشته از ظرفیت استانها غفلت شده بود که با فعالیت های میدانی و انعقاد تفاهم نامه های اشتغال و مسکن درصدد احیای این ظرفیت ها هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه ۳۰ هزار فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد به استخدام دولت درخواهند آمد.

اوحدی با اشاره به توان ویژه خانواده شهدا در عرصه های علمی گفت: وجود ۳۰۰ نخبه ایثارگر در آذربایجان غربی و ۲ هزار نخبه شاهد و ایثارگر در کشور گویای ظرفیت های عظیم این جامعه برای توسعه ایران اسلامی است.

وی رفع مشکلات درمانی خانواده شهدا و ایثارگران را یکی از اقدامات شاخص برشمرد و گفت: ۲٠٠٠ میلیارد تومان اعتبار با حمایت سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبات درمانی از جمله بیمه دی پرداخت شد.