۰ نفر

چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما به نفع شماست؟

۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴
کد خبر: 470569
چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما به نفع شماست؟

اگر به تاریخچه فروش بلیط هواپیما نگاهی بیندازیم و به آمارها توجه کنیم، متوجه می شویم که طی سالیان دراز قیمت بلیط هواپیما بسیار ارزانتر از قبل شده است. این موضوع شاید کمی عجیب باشد اما اولین بلیط هواپیماها با قیمت های بالا عرضه می شدند و فقط ثروتمندان می توانستند آن را خریداری کنند.

بعد از دهه 70 میلادی که تعیین قیمت بلیط هواپیما از کنترل دولت در امریکا خارج شد با شناورسازی نرخ بلیط بر تعداد متقاضیان خرید بلیط هواپیما افزوده شد. آمارها نشان می دهد آرام آرام از قیمت بلیط هواپیما به مقدار زیادی کاسته و بر تعداد مسافران هوایی افزوده می شد. این موضوع نوید دهنده تحول جدیدی در صنعت گردشگری و سفر های هوایی بود.

در سالهای اخیر با توجه به ورود اینترنت در عرصه صنعت توریسم و خدمات آنلاین فروش بلیط هواپیما این امکان به راحتی برای عموم مردم فراهم شد.

5

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

امروزه خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای مردم کشور ما نیز امکان پذیر می باشد. همه می توانند با چند کلیک ساده در هر زمان که بخواهند بلیط هواپیما را به مقاصد مختلف رزرو و به صورت آنلاین خریداری کنند. این کار مزایای زیادی را نصیب خریداران بلیط هواپیما می کند که چند مورد از آن را در این مبحث بیان می کنیم.

سهولت خرید

امروزه می توان بدون خارج شدن از منزل و در هر زمان از شبانه روز فقط با چند جستجو و کلیک ساده، بلیط هواپیما، بلیط قطار و یا بلیط اتوبوس را به راحتی خریداری کرد. فقط کافیست یک گوشی متصل به اینترنت داشته باشید و به سایت معتبر فروش بلیط هواپیما مراجعه کنید.

صرفه جویی اقتصادی

با خرید آنلاین بلیط به مقدار قابل توجهی در هزینه های رفت و آمد در سطح شهر و مراجعه به آژانس های مختلف گردشگری صرفه جویی می شود. حتی با جستجوی آنلاین امکان پیدا کردن ارزانترین بلیط ها بیشتر است و مجبور نیستید فقط پیشنهادات اپراتور فروش را بپذیرید.

مقایسه قیمت ها

هنگامی که بلیط هواپیمای خود را به مقصدی خاص جستجو می کنید، می توانید انواع بلیط ها را با قیمت های مختلف و امکانات متفاوت مشاهده کرده سپس برای خرید ارزانترین و با کیفیت ترین گزینه اقدام نمایید.

حق انتخاب گسترده

به جای این که فقط به حرف های اپراتورهای فروش اکتفا کنید، با صرف کمی وقت بیشتر می توان به سایت های مختلف فروش بلیط مراجعه کرده و به انواع بلیط هواپیما دسترسی داشت. قیمت بلیط، نوع کلاس پروازی، امکانات هواپیما، ساعت پرواز، نوع ایرلاین و دهها اطلاعات دقیق را می توانید بدست آورده و با دیدی گسترده انتخاب نمایید.

4

 استرداد آنلاین مزیتی دیگر

یکی دیگر از دهها مزیت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، امکان لغو بلیط به صورت اینترنتی می باشد. با یک کلیک می توانید به سرعت بلیط خود را کنسل کرده و مبلغ آن را بازپس بگیرید. برای این که در این مورد بیشتر بدانید مطلب "چرا سفر با هواپیما انتخاب مناسب تری نسبت به سایر وسایل نقلیه است؟"را مطالعه کنید.

جامعترین سامانه‌ اینترنتی بلیط هواپیما

از مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما دستیابی به انواع سایت های فروش است. سایت های معتبری که با سالها تجربه و تخصص می توانند بهترین بلیط ها را به شما پیشنهاد دهند. در این بین مسافران سایتی را انتخاب می کنند که از هر نظر بتواند آنها را در خرید سریع بلیط ارزان و با کیفیت یاری کرده و رضایت آنها را جلب کند و در مواقع لزوم با تیم پشتیبانی قوی و حرفه ای بتواند مشکل مسافران را برطرف نماید.

سامانه آنلاین بلیط هواپیما تیک بان یکی از سایت های برتر فروش بلیط هواپیماست. سایتی که با سالها تجربه و همکاری با ایرلاین های معتبر دنیا توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما به تمامی مناطق دنیا را داشته و با پشتیبانی تیم متخصص خود مسافران را در هر لحظه از سفر پشتیبانی می کند.

چه مدارکی برای خرید بلیط هواپیما لازم است؟

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما داشتن مشخصات کارت ملی یا گذرنامه، آدرس ایمیل و کارت بانکی عضو شتاب که رمز دوم اینترنتی فعال دارد، لازم و ضروری می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط هواپیما

هنگام مراجعه به سایت های فروش بلیط هواپیما با قیمت های بسیار متنوعی مواجه می شویم که ممکن است علت آن را ندانیم. قیمت بلیط هواپیما تحت تاثیر عوامل متعددی می باشد که تاثیر مستقیمی بر آن دارد. عواملی چون نوع هواپیما، نوع بلیط اعم از سیستمی یا چارتر، زمان و مسافت پرواز، سن مسافر، نوع کلاس پروازی و خدماتی که ارائه می شود.

با توجه به تمامی عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط هواپیما، تیک بان به راحتی می تواند بلیط هواپیما ارزان را در اختیار کاربران خود قرار داده و آنها را از سفری اقتصادی و به صرفه برخوردار سازد. سایت تیک بان در کنار سایت هایی مانند علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جر معتبرترین سایت های بلیط هواپیما به شمار می رود.

تیک بان با دارا بودن انواع گواهینامه های معتبر بین المللی و نماد اعتماد الکترونیک یکی از معتبر ترین سایت های ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه قیمت ها می توانید به تیک بان www.tikban.com مراجعه کنید.