۰ نفر

بررسی بازار اجاره خودرو + قیمت اجاره ماشین

۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۴
کد خبر: 468911
بررسی بازار اجاره خودرو + قیمت اجاره ماشین

جهش عجیب و قابل توجه قیمت ماشین، باعث شده است که این روزها طیف گسترده ای از جامعه، از خدمات اجاره ماشین بدون راننده استفاده کنند. کافی است چند دقیقه ای با متقاضیان خدمات اجاره خودرو هم کلام شوید، تا متوجه شوید چرا این روزها، اجاره خودرو خود این قدر پرطرفدار است. همچنین در قسمت قیمت اجاره خودرو، می توانید قیمت انواع ماشین های اجاره ای را نیز بررسی کنید.

در مورد سامانه رسمی اجاره خودرو بدون راننده

دقت فرمایید، اطلاعاتی که در ادامه ارائه می شوند، براساس بررسی بازار و اظهارات متقاضیان خدمات اجاره ماشین با تنها سامانه رسمی اجاره خودرو ایران به نام شرکت اجاره خودرو ناواران می باشد. «ناواران» درحال حاضر تنها شرکت دارای مجوز اجاره خودرو بدون راننده ایران است و با عنوان سامانه رسمی اجاره ماشین ایران شناخته می شود. (خدمات اجاره ماشین با ناواران کاملا آنلاین و قابل دریافت در سرتاسر ایران است.)

مهم ترین دلایل افزایش تقاضای اجاره ماشین

دلیل اول: شرایط آسان اجاره خودرو!

بسیاری از متقاضیان معتقدند، شرایط آسان اجاره ماشین با تنها سامانه رسمی اجاره خودرو (شرکت ناواران)، دلیل استفاده از خدمات اجاره ماشین می باشد. برای مثال عدم نیاز به ارائه چک، سند، سفته و یا دیگر تضامین دست و پاگیر از دلایل اصلی استفاده از خدمات اجاره ماشین بدون راننده می باشد.

از طرفی در زمان اجاره ماشین با سامانه رسمی اجاره خودرو، می توانید ماشین را در یک شهر دریافت و در شهر دیگری عودت دهید. مثلا ماشین را در شهر تهران تحویل بگیرد و در شهر دیگر مثلا مشهد، تحویل دهید.

(اجاره خودرو بدون چک و سند و همچنین امکان عودت ماشین در شهری دیگر، درحال حاضر تنها در سایت اجاره خودرو ناواران، www.Navaran.com ، ارائه می شود)

دلیل دوم: اجاره خودرو اقتصادی تر از خرید ماشین!

خیلی از متقاضیان خدمات اجاره ماشین بدون راننده، علت تمایل به استفاده از این خدمات را، صرفه اقتصادی آن بیان می کنند. این افراد بیان می کنند که خرید و داشتن خودرو شخصی انواع هزینه های مختلف نظیر مالیات، استهلاک، سوخت، بیمه، تعمیرات دوره ای و.. را به همراه دارد که با احتساب مجموع این هزینه ها، اجاره ماشین تا حد قابل توجهی به صرفه تر از خرید خودرو محسوب می شود.

دلیل سوم: اجاره خودرو، پاسخگوی شرایط مختلف!

نکته جالب اجاره خودرو بدون راننده این است که نحوه ارائه این خدمات به گونه است که شما می توانید برای انواع موقعیت های مختلف از خدمات اجاره خودرو استفاده کنید. ارائه خدمات اجاره خودرو روزانه - بلند مدت، نحوه محاسبه قیمت اجاره ماشین (با محدودیت کیلومتر و بدون محدودیت کیلومتر)، و... تماما باعث شده اند اجاره ماشین بدون راننده، در شرایط مختلف، پاسخگوی نیاز متقاضیان استفاده از خودرو شخصی باشد.

قیمت اجاره ماشین بدون راننده

نکته مهم درخصوص قیمت اجاره خودرو این است که علاوه بر قیمت اجاره خودرو، توجه ویژه ای به امکانات و شرایط و شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین داشته باشد. فریب کلاه برداران و سود جویان را نخورید و هوشمندانه انتخاب کنید؛ چرا که این روزها، در پی افزایش تقاضا برای اجاره ماشین، افراد یا وب سایت های متقلب زیادی هستند که درپی سودجویی می باشد.

پیشنهاد می شود برای دریافت خدمات اجاره خودرو بدون راننده به وب سایت سامانه رسمی و تنها شرکت دارای مجوز رسمی اجاره خودرو ناواران مراجعه نمایید. برای دسترسی به این وب سایت می توانید کلمه ناواران را در گوگل جستجو کنید و یا به وب سایت این مجموعه به نشانی www.Navaran.com مراجعه کنید.

البته درخصوص مشاهده قیمت اجاره خودرو می توانید به صفحه رسمی قیمت اجاره خودرو مراجعه فرمایید. (در حال حاضر شروع قیمت اجاره خودرو از (297/000 تومان) می باشد.)

کلام پایانی

از دید بسیاری از افراد، افزایش قیمت خودرو تا حد قابل توجهی سبک استفاده از خودرو شخصی را تغییر خواهد داد و این احتمال می رود که در سال های پیش رو، درصد بالایی از افراد به طور مداوم از خدمات اجاره ماشین بدون راننده استفاده کنند و این روند جایگزین خرید خودرو خواهد شد. نظر شما در خصوص جایگزینی خرید خودرو با اجاره ماشین چیست؟