۰ نفر

مشاوره ایزو و بهره‌وری با آریان گستر

۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸
کد خبر: 468100
مشاوره ایزو و بهره‌وری با آریان گستر

شرکت آریان گستر به عنوان مشاور ایزو و سایر سیستمهای مدیریتی فعالیت می‌نماید. این شرکت خدمات کامل و تخصصی و منحصر به فردی را در زمینه استانداردها مانند ایزو 9001، ایزو 14001، ایزو 45001، ایزو 13485 ، ایزو 50001 ، ایزو 29001، ایزو 22000 و سایر استاداردها ارا ئه مینماید.

این شرکت با بیش از 12 سال سابقه درخشان در ایران و برخی از کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس فعالیت می نماید. این شرکت به عنوان مشاوره ایزو دارای کارشناسان توانمندی در زمینه مشاوره و اخذ ایزو می باشد.

ما بر این باوریم که با ارتقای محیط سازمانی و شناخت فرصت ها و تهدید ها و تعیین ریسک های مرتبط  و شناخت صحیح فرایندها میتوان در جهت ارتقای فرایندها و بهره وری حرکت نمود. بنابراین برای همکاری در جهت این ارتقا و حرکت به سوی بهبود مداوم و حرکت در مسیر موفقیت با ما همراه شوید.

این گروه با استفاده از مدیران، کارشناسان و اساتیدی مجرب، محوریت خدمات خود را در زمینه مشاوره مدیریتی، افزایش بهره وری، ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان، ایجاد نظام یکپارچه در زمینه اداری و اجرایی شرکتها و سازمانهای تولیدی و خدماتی، ایمنی و بهداشت حرفه ای کارکنان و همچنین آموزش مدیران، دانشجویان و کارکنان در راستای سیستمهای نوین مدیریتی قرار داده است.

قابل توجه است که این شرکت افتخار همکاری با بیش از 800 شرکت ، بنگاه ، کارخانه و نهاد کاری در ابعاد مختلف و دامنه های متفاوت در استان های مختلف کشور را دارد .

یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط این شرکت خدمات مشاوره ایزو 13485 در زمینه مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی می باشد. اهم تغیرات در ویرایش جدید رویکرد مبتنی بر ریسک در همه ی فرایندها سازمان می باشد.

ایزو 13485 سیستمی است که الزاماتی برای سیستم مدیریت کیفیت مخصوص صنعت تجهیزات پزشکی فراهم کرده است.این استاندارد بین المللی در سال 2016 مورد ویرایش مجدد قرار گرفت. در نسخه ی جدید این استاندارد همخوانی بسیار زیادی با ایزو 9001:2015 دارد. قابل توجه است موسسه آریان گستر در زمینه مشاوره ایزو 9001 نیز یکی از شرکت های دارای حسن سابقه و شهرت در کشور می باشد.

شرکت آریان گستر همچنین فعال در زمینه مشاوره EFQM و سیستم های تعالی سازمانی و بهره وری می باشد.

مدل تعالی ؛ ساختار مدیریتی است که با تکیه براصول و مفاهیم اساسی و توجه داشتن به معیارهای اصلی مدیریت کیفیت فراگیر و سیستم خودارزیابی موجبات پیشرفت و بهسازی را فراهم میکند.

اگر نیز به ارتقای سطح مدیریتی سازمان خود و بهبود مداوم و ارائه خدمات مشاوره ایزو را احساس میکنید همین حالا با کارشناسان شرکت آریان گستر تماس حاصل فرمایید.

02177942240-77959675