۰ نفر

معرفی شرکت هاستینگ توشن

۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۸:۵۰
کد خبر: 453896
معرفی شرکت هاستینگ توشن

همانطور که می دانید ارائه برخی از سرویس ها از جمله خدمات هاست، سرور، دامنه و یا طراحی وب سایت و همچنین خدماتی از این قبیل نیازمند دانش و آگاهی در چنین زمینه ای می باشد.

شرکت توشن به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات الکترونیک و همچنین دیجیتال مارکتینگ آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها به مشتریان خود می باشد.

در اینجا می خواهیم شما را با برخی از مهم ترین خدمات شرکت توشن آشنا کنیم.

هاستینگ و یا میزبانی وب

آیا می دانید هاستینگ و میزبانی وب به چه معناست؟ هاست (Host) همان فضایی است که در آن اطلاعات و فایل‌های وب ‌سایت شما بارگذاری خواهد شد.

خدمات هاست یک حساب کاربری به همراه مشخصات و همچنین حجمی مشخص از فضای دیسک در یک سرور معتبر و ایمن بر شبکه اینترنت در مراکز داده در دنیا اطلاق می شود. لازم به ذکر است که در این حساب کاربری می توان سرویس های گوناگونی را از میزبانی و هاستینگ وب گرفته تا ایمیل و غیره را دریافت نمود.

به منظور شرکت در فضای مجازی وب لازم است تا به غیر از طراحی سایت از یک شرکت معتبر که در زمینه خدمات هاست و دامنه فعالیت دارد سرویس هاستینگ و میزبانی وب را تهیه کنید.

هاست یک وب سایت روی سرور ها در مراکز داده و همچنین دیتا سنتر می باشد که بیشتر سرورها از دو سیستم عامل لینوکس و همچنین ویندوز استفاده می ‌کنند.

شما می توانید بهترین انواع هاست اشتراکی لینوکس را با مناسب ترین قیمت از شرکت توشن تهیه کنید.

استفاده از دو سرور قدرتمند با وب سرور انجین ایکس (Nginx) و لایت اسپید (Litespeed) موجب می شود تا شما بر روی تمامی سرورهای هاست اشتراکی لینوکس توشن، سایت خود را به طور کامل و با کاملترین منابع سروری بارگذاری کنید و همیشه از آپ تایم سرویس های خود مطمئن شوید.

برخی از مهم ترین میزبانی هایی که شرکت توشن در اختیار شما قرار می دهد عبارت اند از:

هاست لینوکس

هاست لینوکس ایران ، آلمان ، هلند، هاست لینوکس حرفه ای که سرعت بسیار بالایی دارد و همچنین دارای قیمت مناسبی می باشد، هاست ابری لینوکس ایران و خارج به همراه گواهی اس اس ال و دامنه رایگان به مشتریان ارائه می شود.

هاست ورد پرس

یکی دیگر از میزبانی هایی که توشن به شما ارائه می دهد هاست وردپرس است که از برترین سرویس های میزبانی وردپرس در ایران به شمار می رود. گزینه ای بسیار مناسب برای خرید هاست مخصوص Wordpressداخل کشور با سرعت بالا خواهد بود.

هاست جوملا

هاست جوملا توشن به عنوان یکی از بهترین سرویس های میزبانی و هاستینگ جوملا در ایران می باشد که گزینه ای بسیار مناسب برای خرید میزبانی ابری جوملا داخل کشور با سرعت بالا خواهد بود.

هاست اپن کارت

این نوع میزبانی وب، هاست لینوکس بهینه سازی شده و سازگار برای مدیریت محتوا و همچنین فروشگاه ساز Open Cart به همراه نصب رایگان اسکریپت پس از خرید هاست می باشد.

هاست ویندوز

هاست ویندوز توشن، سرویس میزبانی است که بر اساس سیستم عامل ویندوز می باشد که با پشتیبانی از کنترل پنل محبوب پلسک plesk و همچنین هارد های SSD هاستی پر سرعت و قدرتمند می باشد.

دری زیر چند تا از بهترین شرکت های ارائه دهنده هاستینگ در جهان را به شما معرفی می کنیم !

  1.   https://www.ovhcloud.com/

تتت

  1. https://www.digitalocean.com

تت

  1.   توشن  

ت