۰ نفر

دریافت وام مسکن از بانک رسالت با کمترین نرخ بهره

۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱
کد خبر: 444643
دریافت وام مسکن از بانک رسالت با کمترین نرخ بهره

بانک های بسیار زیادی هستند که اقدام به ارائه شرایط اخذ وام مسکن می نمایند. اما برخی از بانک ها برای وام دهی شرایط بهتری دارند. از جمله بانک قرض الحسنه رسالت. این بانک خصوصی در ایران با بهره کم وام دهی دارد و افراد زیادی را به آرزوی دیرینه شان که صاحبخانه شدن است، رسانده است.

اگر به دنبال دریافت وام مسکن هستند، برای خرید خانه یا تعمیر و تکمیل خانه، می توانید با افتتاح حساب در بانک رسالت، با شرایط عالی وام کم بهره دریافت نمایید. وام این بانک تا سقف 30 میلیون تومان بوده و کارمزدی 2 درصدی دارد. حتی برخی از افراد می توانند بدون نیاز به سپرده گذاری اقدام به دریافت وام نمایند.

این بانک خصوصی با سرمایه مردمی تاسیس شده است و بیش از 24 هزار سهامدار، در آن مشارکت دارند. وامی که توسط این بانک در اختیار مردم نیازمند قرار می گیرد، در اصل نوعی کمک بی بهره به این دسته از افراد است. برای دریافت وام مسکن از بانک رسالت، و کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این وام ها، کافیست به یکی از شعبات بانک رسالت مراجعه نمایید. 

شرایط دریافت وام مسکن از بانک رسالت چیست؟

تمامی تسهیلات بانک رسالت به صورت قرض الحسنه ای می باشد. از این رو نرخ بهره این وام ها کم است. سقف وامی که برای مسکن در بانک رسالت اعطا می شود 30 میلیون بوده که لازم است 5 ماه سپرده در این ماه انجام دهید. نکته ای که باید در مورد دریافت وام در این بانک بیان نماییم، این است که شما می توانید بعد از دریافت وام، اصل سپرده خود را نیز در همان زمان از بانک برداشت نمایید. 

در سال 98 شرایط وام بانک رسالت به این صورت بود، که باید نیمی از مبلغ وام را به مدت 3 ماه در بانک سپرده گذاری کرده، سپس اقدام به دریافت وام می نمودید. سود بازپرداخت وام بانک رسالت 2 درصد است و هر چه میزان سپرده شما کمتر باشد، مدت سپرده گذاری شما بیشتر خواهد بود.

جزئیات دریافت وام خرید مسکن از بانک رسالت 

اولین قدم برای دریافت وام از بانک رسالت، همچون دیگر بانک ها همچون دریافت وام بانک ملت، افتتاح حساب است. چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری. پس از آن لازم است ابتدا مبلغ درخواست وام خود را تعیین نمایید و میانگین حساب خود را بررسی کنید. 

عملکرد خوب و بالای حساب شما می تواند منجر شود تا میانگین 20 درصد به صورت ماهانه به مبلغ وام درخواستی شما افزوده شود. پس اگر گردش مالی حساب شما بالا باشد، می توانید از تسهیلات بیشتری برای دریافت وام مسکن برخوردار شوید. 

اما در کل وام خرید مسکن بانک رسالت تا سقف 30 میلیون تومان است. که همه این وام ها کارمزدی 2 درصدی دارند. برخی از افراد نیازمند که قادر به سپرده گذاری مبلغ مشخص شده در مدت معین نیستند، نیز می توانند تحت شرایطی اقدام به دریافت وام مسکن از بانک نمایند. 

همین ویژگی های خاص وام دهی بانک رسالت منجر شده است تا ارگان ها و نهاد های خصوصی و دولتی بسیاری، پرسنل خود را برای دریافت وام به این بانک معرفی کنند. تا در زمان کم و بدون پرداخت سود بالا، وام مسکن دریافت نمایند. 

ثبت نام غیر حضوری برای اخذ وام خرید مسکن در بانک رسالت به چه صورت است؟

اولین قدم افتتاح حساب در بانک رسالت است. یا به صورت حضوری یا به صورت غیر حضوری. در روش افتتاح حساب غیر حضوری باید به نشانی https:// ibank.rqb.ir مراجعه نموده و اقدام به ثبت نام نمایید. پس از چند روز همکاران بانک رسالت با شما تماس گرفته و جهت احراز هویت خواستار مراجعه شما به یکی از شعب بانک خواهند شد. 

مدیر عامل بانک رسالت در تلاش است تا بتواند سقف دریافت وام مسکن را به سه برابر افزایش دهد. اگر بانک مرکزی با این مسئله موافقت نماید، این تغییر به زودی اعمال خواهد شد. در حال حاضر با سپرده گذاری 3 تا 6 ماهه در این بانک می توان اقدام به دریافت وام 30 میلیون تومانی نمود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع وام های بانک رسالت از جمله وام مسکن، کافیست در سامانه imerat.ir ثبت نام کنید. پس از آن مسیر دریافت وام را بررسی نموده و اطلاعات لازم را دریافت کنید. با این روش اگر اعتبار وام گیرنده توسط بانک تایید شود، بدون ضامن می توانید وام دریافت کنید. 

مهم ترین دلایل دریافت کارمزد کم بانک رسالت

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده است بانک رسالت اقدام به دریافت کارمزد 2 درصد از وام گیرنده نماید، نداشتن هزینه تجهیز منابع از سوی بانک می باشد. این بانک به هیچ عنوان سود علی الحساب پرداخت نمی نماید. زیرا سهامداران از بانک سودی دریافت نمی کنند. 

پس بانک هم هیچ هزینه معوق ای ندارد. پس از وام گیرندگان کارمزد کمی دیافت می کند. در اصل دریافت وام مسکن با کارمزد کم از بانک رسالت به این دلیل است که هیچ سودی از جانب بانک به سهامداران پرداخت نمی شود. 

این بانک دارای 283 شعبه در سراسر کشور می باشد که 50 شعبه آن را برای جذب تعداد مشتریان بالاتر کاهش داده است. بانک رسالت مجوز بنگاهداری ندارد و از این رو یک بانک شرعی و سالم به شمار می رود. مهمترین هدف بانک رسالت برای ارائه وام مسکن به متقاضیان، ارائه زیرساخت های مناسب جهت حمایت از قشر ضعیف جامعه می باشد.