۰ نفر

کرونا و آینده حسابداری!

۲۸ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
کد خبر: 431816
کرونا  و آینده حسابداری!

فناوری سهم بزرگی در تسهیل کارهای خانه دارد و در شرایطی که همه ما نگران ابتلا به کرونا هستیم شرکت های بزرگ فناوری در حال افزایش تعداد کاربران خود هستند.

به نظر می رسد همه چیز در خدمت دورکاری است، از هدفون های دارای امکان لغو سر و صدا و تقویت کننده های سیگنال «وای فای» تا انواع اپلیکیشن ها. همه در واقع در تلاشند تا زندگی و کار در خانه را برای خانواده هایی که در قرنطینه ناشی از کرونا هستند را تسهیل کنند. به همین دلیل است که مفهوم علمی "گوشه نشینی با فناوری"، معنا می یابد.

پس این شگفت آور نیست که بگوییم دنیای فناوری همه چیز را آماده کرده بود تا در چنین شرایطی شرکت ها کارمندان را به دورکاری تشویق کند. مایکروسافت ، آمازون و توییتر از نخستین شرکتهای بزرگی بودند که کارمندان را به ماندن در خانه ترغیب می کنند.

15

اگر Covid-19 منجر به یک جنبش تازه دورکاری شود، می تواند این نابرابری های شغلی را تشدید کند. گزینه کار از خانه یک امتیاز است که تقریباً به کارمندانی با دانش و تخصص خاص ارائه می شود. البته کار انعطاف پذیرتر می تواند مسئولیت مراقبت از کودکان را بر دوش خانواده ها بگذارد، حتی می تواند منجر به متعادل کردن کار و زندگی خانوادگی شود

در سایت شرکت حسابداری باما صاحبان کسب و کار به راحتی می توانند تمام خدمات مالی شرکت خود را با بهترین قیمت به دست بهترین متخصصین حوزه حسابداری ، حسابرسی و امور مالیاتی بسپارند.

ارکان راهبری شرکت ها می توانند امور مالی کسب و کار خود را به صورت پروژه در موضوعات ذیل واگذار نمایند :

1) خدمات حسابداری:   حسابدار های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه خدمات حسابداری شامل تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها ، تهیه ترازنامه ، نوشتن دفاتر و … یاریگر کسب کار شما باشند.

2) خدمات حسابرسی :فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه خدمات حسابرسی شامل حسابرسی صورت های مالی شرکتهای بورس  و حسابرس داخلی ، حسابرسی موارد خاص و … یاریگر کسب کار شما باشند.

 3) خدمات مالیاتی  و ارزش افزوده : فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با ارائه خدمات مالیاتی و ارزش افزوده شامل ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد ، خرید فروش فصلی و … یاریگر کسب کار شما باشند.

4) ترجمه تخصصی :ترجمه تخصصی مقالات و متون حسابداری ، حسابرسی و مدیریت مالی توسط متخصصین همان رشته.

5) خدمات سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه : فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با بررسی سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه به نوعی روی اظهارنامه‌های مالی، دارایی‌ها و ثروت، انتخاب سهام مناسب در بورس و کنترل روند سرمایه‌گذاری‌ها یاریگر کسب کار شما باشند.

6) مشاوره و خدمات حقوقی شرکت ها : فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند با بررسی و ارائه مشاوره و خدمات حقوقی شرکت ها شامل تنظیم قرارداد ها ، دادخواست ، شکوائیه ،واخواهی ، تجدیدنظر خواهی ، لایحه دفاعیه و درخواست های حقوقی و … یاریگر کسب کار شما باشند.

7) خدمات بیمه تامین اجتماعی : تمام شرکت های بخش خصوصی می بایست پرسنل خود را بیمه تامین اجتماعی نمایند و از این رو درگیر مشکلاتی مثل ارسال به موقع لیست حقوق دستمزد و یا مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی هستند ، فریلنسر های سایت حسابداری باما می توانند در موارد فوق یاریگر کسب کار شما باشند..

پس تا دیر نشده مشکلات کسب و کار خود را در قالب پروژه و با شرح کاملی از آنچه برای شما باید انجام شود ارسال کنید تا فریلنسرها )متخصصین در امور حسابداری و حسابرسی )برای شما پیشنهادهای جذابی ارسال کنند و از بین پیشنهادها بهترین را انتخاب و کار را شروع کنید.

آدرس اینترنتی حسابداری باما   https://www.accbama.com