۰ نفر

آموزش سانترال با پکیج‌های آموزشی جامع و مقدماتی پی بی ایکس شاپ

۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴
کد خبر: 420821
آموزش سانترال با پکیج‌های آموزشی جامع و مقدماتی پی بی ایکس شاپ

پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک تیم پی بی ایکس شاپ به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با کمترین هزینه، همه مشکلات مربوط به استفاده از این دستگاه ها در محیط کاری خود را برطرف نمایید. این پکیج ها به صورت عملی و توسط بهترین اساتید داخلی کشور تهیه شده اند تا کاربران بتوانند حتی در صورتی که هیچ آشنایی با دستگاه های سانترال مورد نظر نیز نداشته باشند، به راحتی عملیات برنامه ریزی و نصب دستگاه را انجام دهند.

پکیج های آموزش سانترال پاناسونیک تیم پی بی ایکس شاپ به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با کمترین هزینه، همه مشکلات مربوط به استفاده از این دستگاه ها در محیط کاری خود را برطرف نمایید.

پکیج آموزش سانترال پاناسونیک

این پکیج ها به صورت عملی و توسط بهترین اساتید داخلی کشور تهیه شده اند تا کاربران بتوانند حتی در صورتی که هیچ آشنایی با دستگاه های سانترال مورد نظر نیز نداشته باشند، به راحتی عملیات برنامه ریزی و نصب دستگاه را انجام دهند.

آموزش سانترال

سانترال پاناسونیک به دو دسته سانترال های کم ظرفیت و پرظرفیت تحت شبکه تقسیم می شوند که در نصب و برنامه ریزی آن ها با هم تفاوت هایی دارد که در پکیج های آموزی به صورت کامل به آن ها پرداخته شده است.

سانترال های 824 از جمله دستگاه های قدیمی و کم ظرفیت پاناسونیک هستند که البته با توجه به پایداری و امنیتی که دارند از محبوبیت بالایی در میان شرکت ها و کسب و کار های کوچک داخلی برخوردار می باشند.

برنامه ریزی این دستگاه ها از دو طریق کد دهی با تلفن سانترال و همچنین نرم افزار مربوط به دستگاه قابل انجام می باشد که هر دو روش به صورت کاملاً مفصل در قالب پکیج آموزش سانترال 824 مورد بررسی قرار گرفته است.

علاوه بر این در ویدیو های آموزشی کوتاهی که بر روی سایت قرار گرفته است نیز می توانید به راحتی امکانات و قابلیت های مختلف این دستگاه را از طریق کد دهی با تلفن سانترال پاناسونیک برنامه ریزی نمایید.

در پکیج آموزش سانترال 824 که به صورت کامل و جامع در اختیار شما قرار گرفته است، تمامی مسائل مربوط به این دستگاه از جمله تلفن های سانترال قابل راه اندازی برای داخلی ها، کارت سانترال و ظرفیت ها و امکانات مختلف دستگاه مورد بررسی قرار گرفته است.

علاوه بر این قسمت های مختلف نرم افزار به صورت کامل و عملی بررسی شده است تا حتی کسانی که هیچ آشنایی با این دستگاه ندارند نیز بتوانند به راحتی با مشاهده ویدیو های مورد نظر، دستگاه را نصب و راه اندازی نمایند.

این پکیج شامل پشتیبانی آنلاین و رایگان بوده و کاربرانی که برای خرید آن اقدام کرده باشند می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در محتوای آموزشی یا در حین انجام پروژه های عملی با پشتیبانی مرکز پی بی ایکس شاپ تماس گرفته و مشکل خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایند.

از نظر قیمت نیز با توجه به اینکه پکیج آموزش سانترال 824 می تواند حتی افراد مبتدی را نیز به یک سانترال کار حرفه ای تبدیل نماید می توان گفت که کمترین و بهترین قیمت برای آن در نظر گرفته شده است.

پکیج آموزش سانترال 824 به صورت مقدماتی

با توجه به اینکه بسیاری از کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند افراد حرفه ای تلقی می شوند، یک پکیج آموزشی مقدماتی که فقط شامل مباحث کاربردی می باشد برای این دستگاه نیز در نظر گرفته شده است.

پکیج مورد نظر می تواند مشکلات کاربران حرفه ای را به خوبی برطرف نموده و البته قیمت مناسب آن می توان بهترین گزینه برای کسانی باشد که به دنبال آموزش های با کیفیت و به صرفه هستند.

پکیج آموزش جامع سانترال TDA

12

آموزش سانترال TDA و TDE پاناسونیک

سانترال های TDA و TDE نیز با توجه به ظرفیت های بسیار بالایی که دارند در محیط های سازمانی و کسب و کار های بزرگ در داخل کشور محبوبیت بسیار بالای را به دست آورده اند.

نصب و برنامه ریزی این دستگاه ها نسبت به مدل های کم ظرفیت 824 پیچیدگی های بیشتری دارد و به همین دلیل تیم پی بی ایکس شاپ در یک پکیج جامع آموزش سانترال TDA و TDE که شامل بیش از 800 دقیقه ویدیو آموزشی می باشد، تمامی موارد مربوط به نصب، راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه را مورد بررسی قرار داده است.

این پکیج نیز به صورتی تهیه شده است تا همه افراد از مبتدی تا حرفه ای بتوانند به راحتی مشکلات خود را با آن برطرف نمایند.

خرید این پکیج علاوه بر قیمت پایین و به صرفه ای که دارد می تواند مزایای بسیار زیادی را نیز برای شما به همراه داشته باشد.

آموزش های سیم بندی و نصب دستگاه که در ابتدای این پکیج آموزشی قرار داده شده است شاید بتوان گفت هیچ نمونه داخلی ندارد و می توان از طریق آن ها به راحتی دستگاه را در هر محیطی نصب و راه اندازی نمود.

در این پکیج آموزش سانترال نیز از اساتید متخصص در این حوزه استفاده شده است که از علم روز خود برای آموزش های کاملاً عملی و البته بسیار کاربردی در محیط کاری استفاده نموده اند.

با توجه به گستردگی مسائل مربوط به نصب، راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه های سانترال سری TDA و TDE تیم پی بی ایکس شاپ برای این پکیج خود آپدیت های مختلفی را در نظر گرفته است که از طریق پنل کاربران در اختیار آن ها قرار می گیرد.

پکیج آموزش مقدماتی سانترال NS500 پاناسونیک

11

آموزش سانترال پاناسونیک

سانترال های NS500 از جمله سانترال های تحت شبکه و بسیار انعطاف پذیر پاناسونیک هستند که امکانات بسیار بی نظیری در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

نصب اولیه این دستگاه در پکیج مقدماتی آموزش سانترال NS500 پاناسونیک به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است و کاربران می توانند از طریق سناریو های مختلف و کاربردی که در این پکیج قرار داده شده است به راحتی برنامه ریزی دستگاه را آغاز نمایند.

مسائل مربوط به ویپ و راه اندازی قابلیت های تحت شبکه در این دستگاه در پکیج های آموزشی که به زودی تهیه خواهد شد مورد بررسی قرار می گیرد.

علاوه بر این تیم فنی پی بی ایکس شاپ پکیج های دیگری در مورد راه اندازی سیپ ترانک و یکپارچه سازی سرور ایزابل با سانترال های سری NS پاناسونیک را تهیه و تدوین نموده است که کاربرانی که قصد استفاده کردن از مزایای این پکیج ها را دارند می توانند برای خرید آن ها با بهترین قیمت ها اقدام نمایند.

پس اگر هنوز به دنبال شغل هستید یا اینکه در کار سانترال به مشکلی برخورد نمودید حتما از خدمات ویژه تیم پی بی ایکس شاپ و آموزش های رایگانی که برای شما تهیه کرده است استفاده نمایید تا بتوانید به راحتی پروژه های بزرگ را اجرا نموده و از این راه به کسب درآمد بپردازید.