۰ نفر

مرکز آموزش از راه دور به آفرین

۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۲۲:۳۵
کد خبر: 4201

مرکز آموزش از راه دور به آفرین، در چهار مقطع تحصیلی راهنمایی، دبیرستان، پیش دانشگاهی و کاردانش در همه ی سنین مطابق ضوابط از دانش آموزان و دانش پذیران ثبت نام می کند.

مرکز آموزش از راه دور به آفرین، از مراکز فعال آموزش از راه دور زیر نظر وزارت آموزش و پرورش است. این مرکز با دارا بودن کادر مجرب و با سابقه و همچنین نتایج درخشان، از جمله مراکز آموزش از راه دور برتر در کشور می باشد.

مرکز آموزش از راه دور به آفرین، در چهار مقطع تحصیلی راهنمایی , دبیرستان , پیش دانشگاهی و کاردانش در همه ی سنین مطابق ضوابط از دانش آموزان و دانش پذیران ثبت نام می کند.

مرکز آموزش از راه دور به آفرین با فراهم ساختن زمینه آموزش آسان، ساده و کم هزینه، امکان ادامه تحصیل بازماندگان از تحصیل و کسانی که در سیستم رسمی آموزشی به هر دلیلی نتوانسته اند ادامه دهند را فراهم می کند. این مرکز مفتخر است که علاوه بر داشتن بالاترین قبولی ها در دروس مختلف، یکی از بیشترین آمار قبولی در دانشگاه های سراسری و آزاد و پیام نور را در سال های گذشته داشته است.

مراکز آموزش از راه دور، مراکزی هستند که تحت نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کنند، همانند مدارس غیر انتفاعی. با این تفاوت که در این مراکز نیازی به حضور در کلاس ها نیست و دانش آموزانی که به هر دلیل امکان شرکت در کلاس های درس را ندارند، یا افرادی که از سن تحصیلشان گذشته است، می توانند در این مراکز ثبت نام کنند و مدرک رسمی از آموزش و پرورش دریافت کنند. شایان ذکر است که مدرک این مراکز هیچ تفاوتی با سایر مدارک آموزش و پرورش ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا پیش ثبت نام فقط کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید:

۸۸۹۴۸۸۳۲

میدان فاطمی، خیابان بیستون، خیابان چهارم، پلاک ۴۵

http://behaafarin.blogspot.com