۰ نفر

تعطیلات نوروز به کجا سفر کنیم؟

۲ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۳۷
کد خبر: 404132
تعطیلات نوروز به کجا سفر کنیم؟

پیشنهاد اول تور ویتنام

 ( سفر به نگین شرق آسیا )

ویتنام سرزمینی خاص و کمتر شناخته شده در بین ما ایرانی هاست که جایگاه بسیار ویژه ای در صنعت گردشگری جهان یافته و سالانه از سرتاسر دنیا، توریست های بسیاری را به خود می خواند.

01

این کشور در همسایگی کامبوج ، لائوس و چین قراردارد و به دریای چین جنوبی و خلیج تایلند راه آبی دارد. سرزمینی قرار گرفته در نزدیکی خط استوا اما با آب و هوایی متفاوت . بالنسبه گرم و مرطوب است که میوه های نواحی گرمسیری در آن می رویند.

بهترین شهرهای این کشور برای گشت و گذار ، هانوی (پایتخت) در شمال ویتنام ، بندر هوشی مین یا سایگون در جنوب ویتنام ، شهر های هوی آن، دالات ، دانانگ ، فان تیت و ... هر کدام زیبایی های خاص خود را دارند و به عنوان مکان هایی برای ساختن خاطره هایی تکرار نشدنی انتخاب می شوند.

02

تورهای متنوعی برای این کشور خاص تدارک دیده ایم که شامل :

تور اقتصادی 4 شب و 5 روزه هانوی و اقامت کشتی کروز

تور 7 شب و 8 روزه هوشی مینه و هانوی و کشتی کروز

تور 7 شب و 8 روزه هانوی و دانانگ و کشتی کروز

تور 7 شب و 8 روزه هوشی مین و فوکوک

تور 7 شب و 8 روزه هوشی مین و دانانگ

تور 10 شب و 11 روزه هوشی مین و هوی آن و هانوی و کشتی کروز

تور 10 شب و 11 روزه هوشی مین و نهاترانگ و هانوی و کشتی کروز

تور 10 شب و 11 روز هوشی مین و فان تی یت و هانوی و کشتی کروز

در سفر به ویتنام و با توجه به نوع توری که انتخاب نموده اید، از مکان هایی زیبا چون خلیج هالونگ با کوه های سرسبز کوچک که در جای جای این خلیج سر از آب بیرون آورده اند ، پل دستان خدا، زیبایی های قدیمی شهر هوی آن، مراکز تجاری و خیره کننده هوشی مین ، سواحل زیبای فوکوک حتما دیدن کنید.

شرکت خدمات مسافرتی پلیکان پرواز آسیا افتخار دارد، به عنوان مجری مستقیم تورهای متنوع ویتنام ، بهترین ها را با مناسبت ترین قیمت در اختیار مسافران قرار می دهد. حتی این نکته را در نظر داشته باشید که تورهای ویتنام کاملا منعطف بوده و با توجه به نظرات مسافر قابل برنامه ریزی خواهد بود . به جز این، پیشنهاد ویژه ما ، تورهای ترکیبی ویتنام با کشور کامبوج و یا تور ترکیبی ویتنام با کامبوج و لائوس است .

پیشنهاد دوم تور بالی

( بهشت خدایان )

بالی که لقب جزیره خدایان را دارد، از جزایر خاص کشور اندونزی است ، با آب و هوایی استوایی و طبیعتی بی نظیر با مردمان خون گرم و مهمان نواز .

03

بی شک تعطیلات نوروز ، می تواند آغازی برای سفر به یکی از بهترین مکان های دنیا باشد. در این جزیره، هتل های زنجیره ای بین المللی فراوانی یافت می شوند که اقامت در هر کدام از آن ها ، فراموش نشدنی ترین خاطره است.

اخذ ویزای اندونزی

با شرایط آسان برای ایرانیان مهیا میباشد .

برای سفر به بالی در ایام تعطیلات ، می توانیم با توجه به روحیات مسافر، بهترین پیشنهاد ها را ارایه دهیم . برای مسافرانی که روحیه پر جنب و جوش و اجتماعی تر دارند و علاقه مند به حضور در اماکن تفریحی و رستوران های بالی را دارند، خرید کردن برایشان تفریحی مناسب و دوست داشتنی است و تمایل دارند ، شب ها دیرتر به هتل بازگردند و در میان جمیعت احساس خوبی دارند، منطقه کوتا و لگیان و سمینیاک را پیشنهاد می دهیم .

04

اگر مسافر به دنبال آرامش و تمدد اعصاب و گذراندن ماه عسل هستید ، سواحل شنی و آرام نوسا دوا و جیمباران ، بهترین مامن شماست.

و اگر به دنبال آن هستید که چند شب را در بهترین منطقه جنگلی بالی ، در فضای عجیب و غریب با چشم اندازی به سبز ترین کوهپایه ها مدتی را اقامت  داشته باشید پیشنهاد ما به شما ، منطقه جنگلی اوبود است.

با توجه به برآیند نظرات مسافرانی که از سرتاسر دنیا به این منطقه زیبا پا نهاده اند می توان گفت ، بالی برای کسانی که علاقه مند به سفر و لذت بردن از محیطی متفاوت با آب و هوای گرمسیری ، سفرهای آبی، کسب آرامش و ... هستند، بهترین مقصد گردشگری است.

پیشنهاد سوم : تور سریلانکا ( سفر به اشک هندوستان )

اشک هندوستان لقب این سرزمین ز یبای ساحلی است. همچون اشکی چکیده در پای هندوستان ، دامن گسترانیده و برای مسافرانی که به مکان های تاریخی و یا استراحت در ساحل را دوست دارند ، پیشنهاد بسیار خوبی است. بهترین زمان سفر برای سفر به سریلانکا ، از آبان ماه به فروردین ماه است .

05

 زیبایی طبیعی این کشور به حدی است که حیات وحش بی نظیری داشته و می توان در تورهای سافاری انواع حیوانات وحشی از جمله فیل ، پلنگ ، انواع پرندگان و بوفالوها را به تماشا نشست .

از آنجا که زیبایی های سریلانکا اخیرا مورد توجه جهانیان واقع شده است ، می توان گفت هنوز هم این کشور مملو از مسافران نشده و برای توریست ها می تواند این نکته مورد توجه باشد.

سریلانکا سرزمین گرانی نیست . هزینه ای که برای خورد و خوراک در نظر می گیرید و هزینه خرید یادگاری ها آنچنان نیست که خطر مسافر را مکدر کند.

06

شاید برایتان جای شگفتی داشته باشد که معبد مقدسی در سریلانکا هست به نام معبد دندان ! یکی از دندان های بودا را با احترام ویژه ای به این معبد آورده اند و در زمان های خاصی و با تشریفات ویژه ای به این دندان احترام می گذارند.

ویزای سریلانکا به صورت فرودگاهی است ، یعنی مسافر به محض ورود به این سرزمین و تنها با پرداخت 40 دلار ، نسبت به اخذ ویزا اقدام می نماید .

 

پیشنهاد چهارم : تور فیلیپین ( سفر به مجمع الجزایر زیبای فیلیپین )

فیلیپین در آسیا واقع شده که در جنوب شرقی قاره آسیا و در غرب اقیانوس آرام و میان دریا جنوبی چین و دریا فیلیپین و در شرق کشور ویتنام قرار دارد. فیلیپین از قرن ۱۷ تا ۲۰ در استعمار اسپانیا و در اواسط قرن ۲۰ در استعمار امریکا قرار گرفت. این کشور در سال ۱۳۲۵ هجری شمسی از امریکا جدا شد و تاریخ ملی آن ۱۲ ژوئن می باشد.

07

مجموعه جزیره های پالاوان در ۷۹۰ کیلومتری جنوب غرب مانیل و وسط دریای جنوبی چین و دریای سولو قرار دارد که از سوی جنوب به بلاد برونئی ختم می گردد . مجموع جزایر پالاوان دارای ۱۷۸۰ جزیره است که از مشهور ترین آنها می شود به جزیره های el nido/  Puerto princesa /coron اشاره کرد .آبهای آبی و شفاف دریاچه ها و رودخانه های جزیره کرون , جنگل پرنده ها با بیشتر از ۶۰۰ مدل پروانه ، جزیره پورتو پرینسزا, رودخانه و غار های زیر زمینی , سکونتگاه های کنار دریا لوکس , ساحل با شن سپید رنگ و سنگ های آهکی و نژاد های کمیاب دریایی جزیره پالاوان را به مکانی بی همتا برای توریست ها مبدل کرده است. مجموع جزایر پالاوان بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ از سوی مجله travel and lesure به عنوان باشکوه ترین جزیره دنیا معرفی شد.

08

مراسم و فستیوالهای بوراکای :

مراسم پایکوبی با آتیش :

بعد از گذر روزی بی همتا و لذت بخش در حوالی جزیره و فیض بردن از تفریح های آبی , پایکوبی ها با آتش مسافران را به شو و هنر نمایی ها در غروب باشکوه جزیره فرا می خوانند. دیدن غروب آفتاب در جزیره بوراکای با مراسم شبانه و پایکوبی ها تایم بی همتایی را برای شما به همراه می آورد. اسم بعضی از مناطق که در جزیره پایکوبی آتش برپا می کنند

جشن قلعه شنی :

همه ساله در ۳۰ مارچ و ۱ آوریل هزاران نفر از هنرمندها و تندیس سازان با ساختن تندیس ها و کاخ های شنی در این فستیوال شرکت کرده و هنر خود را به گردشگران نشان می دهند. در پایان مراسم نیز بهترین قلعه بر طبق نظر گردشگر ها و تماشاچی ها برگزیده شده و به خالق آن هدیه ای اهدا می گردد.

پیشنهاد پنجم : تور مالدیو

مالدیو به دلیل جمعیت اندک و وسعت کمی که دارد، در قاره آسیا از این لحاظ شهرت دارد. حدود ۹۹ درصد مساحت این کشور را آب تشکیل می دهد.

مالدیو به دلیل دامن گسترانیدن بر پهنه اقیانوس هند، یکی از مقاصد جذاب غواصی و گردشگری برای گردشگران خارجی است. این کشور در نزدیکی خط استوا قرار دارد و همین امر باعث شده است که نور خورشید قائم بر این سرزمین بتابد و لذا محافظت از پوست بسیار اهمیت دارد. به ویژه در فصول گرم.

09

پایتخت مالدیو، شهر ماله است. ماله نزدیک به سریلانکا و هم مرز آبی با این کشور است. ماله بزرگترین شهر این جزیره و به عنوان مرکز تجاری مالدیو نقش آفرینی می کند. فرودگاه بزرگ و کاملی در این شهر قرار دارد. معنای نام این شهر، خانه بزرگ ( یا قصر شاهانه ) است. نام این کشور از ماهالای برگرفته شده است. پرچم مالدیو از سه عنصر تشکیل شده است. رنگ سبز که اشاره به سرسبزی این خطه دارد، رنگ سرخ که نشان از کشتگان این کشور در راه آزادی و استقلال دارد و هلال ماه که نماد دین اسلام است.

در کل سفر به مالدیو برای ریلکس کردن و تمدد اعصاب و همچنین سفر مناسب و رویایی برای گذراندن ماه عسل و تعطیلاتی رویایی میباشد ، به شرط آنکه کمی سر کیسه را شل کنید

جهت مشاوره هرچه بهتر لطفا با همکاران ما در شرکت پلیکان پرواز آسیا تماس حاصل نمایید . 02188171061