۰ نفر

سفرهای پاییزی با قطار، تجربه‌ای گرانبها

۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۶
کد خبر: 401774
سفرهای پاییزی با قطار، تجربه‌ای گرانبها

فصل زیبای پاییز از راه رسیده است و طبیعت را با رنگهای زنده و پر انرژی جلوه ای تازه بخشیده و موج جدید سفر های پاییزی برای عاشقان طبیعت آغاز شده است. گردشگران حرفه ای می دانند که پاییز بهترین فصل سفر است چرا که هوا در شرایط جوی خوبی می باشد نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم. از طرفی فصل کم سفر است و از شلوغی ها دور. بنابراین هزینه های سفر هم پایین می آید. چرا که هتل ها نیز از قیمت کمتری برخوردارند. اما زیبایی های بکر طبیعی، بسیار چشم نوازی و دلربایی می کنند.

حال این پرسش پیش می آید که در این فصل هزار رنگ و هزار برگ، سفر با چه وسیله ای هیجان انگیزتر و به یاد ماندنی تر است؟

یکی از جذابترین و خاطره انگیز ترین وسیله ای زیبایی سفر را در فصل پاییز برای ما دو چندان می کند، سفر با قطار است. چرا که در اوج ایمنی و آرامش، شرایط بهتری برای دیدار از طبیعت و مناظر پیرامون برای ما فراهم می کند.  در این مقاله چند مقصد زیبای پاییزی را برای سفر با قطار معرفی می کنیم.

02

مشهد، معنویت و طبیعت

یکی از مقاصد گردشگری برای سفرهای پاییزی شهر مشهد است. در این فصل به دلیل بازگشایی مدارس و دانشگاهها مشهد روزهای خلوت تری را به خود می بیند. هتل ها از قیمت پایین تری برخوردارند و بلیط قطار نیز ارزانتر از روزهای شلوغ سال مانند عید نوروز ، به مسافران ارائه می شود.

مسیر ریلی تهران – مشهد می تواند شما را ساعتها پشت پنجره محو تماشای مناظر پاییزی کند.

در طی مسیر می توانید از سمنان، شاهرود، نقاب و نیشابور عبور کرده و طبیعت اقلیمی متنوعی را تماشا کنید. مسیر نقاب تا نیشابور می تواند بسیار دلربا باشد.

قطار گردشگری شمال، شادابی روح و جان

با خرید بلیط قطار و سفر با قطار گردشگری شمال ، روح و جسم تان سرشار از تازگی، طراوت و شادابی می شود. چرا که در قطاری نشسته اید که با عبور از مناظر شگفت انگیز جنگل های پاییزی روح و جانتان را نوازش می کند و تجربه بی نظیر یک سفر رویایی را نصیب تان می کند.

مسیر گرمسار تا سوادکوه با عبور از اعماق جنگل ها، تونل طولانی گدوک و عبور از پل تاریخی و منحصر به فرد ورسک می تواند تجربه ای ماندگار از سفری پاییزی به شما هدیه کند.

اصفهان، تاریخ و هنر و طبیعت

شهر اصفهان از دیگر مکان های جذاب و دیدنی برای سفرهای پاییزی است. آب و هوای اصفهان در اوایل پاییز بسیار دل انگیز و لطیف می باشد. با خرید بلیط قطار اصفهان تجربه سفر به دل تاریخ و هنر و فرهنگ ایران زمین را در فصلی رویایی کسب خواهید کرد. مسیر ریلی تهران اصفهان شامل عبور از فیروزآباد، جمکران، کاشان، بادرود، اسپیدان، گرم آب، چاریسه و سیستان و اصفهان می باشد که در طول مسیر می تواند مناظر بی نظیری را به رخ  تان بکشد.

شیراز، شهر باغ های هزار رنگ

حتی دور از تصور است که با خرید بلیط قطار رجا یا بلیط قطار فدک بتوان با پرداخت هزینه ای اندک به شهری سفر کرد که تا مدتها خاطره یک سفر پاییزی را برای ما تبدیل به خاطره ای ماندگار کند. وجود باغ های پر درخت و زیبای ارم، جهان نما، هشت بهشت، دلگشا و قدم زدن در آنها می تواند جلوه و طراوت طبیعت پاییزی را با شکوه هرچه تمامتر به نمایش بگذارد.

01

یزد، هوای مطبوع پاییزی

 یکی دیگر از شهرهای دیدنی پاییزی در ایران، شهر یزد است. تابستان های یزد فصل گرم و سوزان است که مسافران را از سفر به یزد گریزان می کند اما با ورود پاییز هوا آرام آرام خنک می شود. در حالی که دیگر شهرها شاهد بارش برف و باران پاییزی هستند، یزد دارای آب و هوای بهاری و مطبوع می شود. با سفر پاییزی به یزد به راحتی می توانید از کویر زیبای این شهر دیدن کنید و شبها به تماشای آسمان پرستاره بنشینید.

با رزرو بلیط قطار به مقصد یزد امکان خرید بلیط قطار تیک بان به راحتی وجود دارد. برای خرید بلیط قطار بهترین راه مراجعه به سایت تیک بان است. تیک بان به راحتی امکان ارائه انواع بلیط قطار را به تمامی مقاصد تحت پوشش دارد. پاییز خود را با تیک بان رویایی کنید.