۰ نفر

برای یکبار هم که شده، آرامش واقعی را تجربه کنید

۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷
کد خبر: 401105
برای یکبار هم که شده، آرامش واقعی را تجربه کنید

هر کسی دغدغه هایی دارد و گاهی مشکلات هیچ ارتباطی به مقدار پول داخل جیب افراد هم ندارد، این موضوع را حتما خود شما می دانید اما از سویی هم نباید نادیده گرفت که روز به روز قدرت خرید مردم در بسیاری از کشورهای دنیا کم می شود که متاسفانه ایران هم جزو همین دست کشورهاست.

ما به عنوان کسانی که سالهاست در زمینه سفر و صنعت گردشگری فعالیت می کنیم، مطمئن هستیم که برای سفر و رسیدن به آرامش نیازی به داشتن پول زیاد نیست و حتی هنوز هم ممکن است با داشتن حداقل هزینه به کشورهای خارجی سفر کرد. با من همراه شوید تا برخی از راه های سفر ارزان و در نهایت رسیدن به آرامش واقعی را به شما نشان بدهم.

تور زمینی ارمنستان

تور زمینی ارمنستان چند سالی است که برگزار می شود و برخی از آژانسهای مسافرتی با چیدن برنامه های سفر بسیار خوب، ایرانیان مشتاق را به ارمنستان می برند. اگر فرصت کافی برای سفر دارید و تنها مشکل شما کمبود بودجه است تور زمینی ارمنستان که اغلب به مقصد ایروان هستند، یکی از بهترین پیشنهادات برای شماست. اگر تا به حال تور خریداری نکردید و یا سازمانی معتبر در این زمینه را نمی شناسید آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی بهترین شرکت برای خرید تور ارمنستان است زیرا این آژانس مجری مستقیم تور ارمنستان می باشد و تورهایش را بی واسطه عرضه می کند و به همین خاطر قیمت تورهایش بسیار مناسب است.

11

تور استانبول

با وجود این که هزینه سفر به شهر استانبول به نسبت چند سال پیش افزایش چشم گیری داشته اما هنوز هم تور استانبول ارزان قیمت وجود دارد و حتی حالا امکان خرید تور زمینی استانبول هم برای علاقه مندان فراهم شده است. آمارها نشان می دهند که استانبول محبوب ترین شهر خارجی برای سفر در نزد ایرانیان است و شاید شما هم از افرادی باشید که بارها به این دیار رفته اند؛ بنابراین نمی توان به یکباره از خرید تور استانبول صرفه نظر کرد بلکه باید راه هایی یافت تا بتوانیم تورها را با قیمت ارزان ترین بخریم برای مثال اقامتگاه ارزانی انتخاب کنیم یا به جای خرید بلیت هواپیما از اتوبوس استفاده کنیم.

تور وان

وان یکی از شهرهای کشور ترکیه است که فاصله کمی با مرز ایران دارد. به دلیل نزدیکی شهر وان به کشورما و قیمت پایین خرید تور وان، حالا تورهای وان و به ویژه تور زمینی وان طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. شهر وان طبیعت زیبایی دارد و مردم بومی آن فرهنگ اصیل خود را حفظ کرده اند. با سفر به وان می توانید از دریاچه وان و جزیره معروفش دیدن کنید و به یک رستوران محلی رفته و با مردم ترکیه یک فنجان کمرباریک چای ترک نوش جان کنید.

اگر گرفتار اخبار غم انگیز و روزمرگی های زندگی شده اید، خرید تور وان، تور استانبول، تور ارمنستان و حتی تور باکو و... می تواند راه خوبی برای دور شدن از این تکرارها باشد. در حقیقت مهم نیست که وسیله رسیدن به مقصد چیست و چطور در میان زندگی سخت، راه خود را برای رسیدن به آرامش پیدا می کنید اما هیچ شکی وجود ندارد که سفر و به ویژه سفرهای جاده ای روشی خوب و امتحان شده هستند. اگر تا به حال به کشورهای خارجی سفر نکرده اید و یا حتی تصور سفر زمینی به کشورهای خارجی برای شما دشوار است، الان وقت انتخاب است.

12

تور باکو

باکو پایتخت آذربایجان است، جایی که می توانید به صورت زمینی و هوایی به سویش رفته و کمی استراحت کنید. باکو همان شهری است که به برجهای شعله شهرت دارد و در آن می توانید سنت و مدرنیزه شدن شهر را در کنار هم مشاهده کنید. فرهنگ مردم آذربایجان به مردم ایران شباهت زیادی دارد و مطمئن باشید از سفر به باکو چه به صورت زمینی و چه با هواپیما پشیمان نخواهید شد.

شما چه روشی را برای رسیدن به آرامش واقعی سراغ دارید، گمان می کنید که از سفرهای زمینی به کشورهای اطراف ایران لذت می برید؟ آیا شما هم معتقد هستید که سفر بهترین راه برای رسیدن به آرامش واقعی است؟ تا به حال سفر زمینی به کشورهای خارجی را تجربه کرده اید؟