۰ نفر

کارهای جالبی که باید در سفر انجام بدهید

۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۲۱:۳۵
کد خبر: 400960
کارهای جالبی که باید در سفر انجام بدهید

سفر فقط رسیدن به مقصد نیست، اگر کمی قبل از آغاز سفرهایتان درباره جایی که قرار است به آن بروید تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که هرجایی ویژگی های خاصی دارد و توصیه می شود کارهای ویژه ای در آن مکان خاص انجام بدهید تا سفرتان خاطره انگیزتر بشود.

 در ادامه برخی از مقاصد محبوب تر برای سفر ایرانی ها را بررسی می کنم و کارهای جالبی که می توانید در آنها انجام بدهید را توضیح می دهم و حقایق کمتر گفته شده آنها را برملا خواهم کرد. توصیه می کنم اگر به سوی شهرهای کشور ترکیه سفر می کنید و حتی تور ارزان استانبول را خریداری کرده اید و خرید تور باز هم برای شما آسان نبوده، حتما در ادامه همراهم بمانید تا دست کم مطمئن باشید سفری فوق العاده در انتظار شماست.

پیشنهاد برای خریداران تور ارزان آنتالیا

شاید شما هم بدانید که به تازگی تور زمینی آنتالیا محبوب شده یعنی مسافران زیادی حاضر هستند برای تفریح در شهر آنتالیا با اتوبوس کیلومترها را طی کنند، پس با این اوصاف تور ارزان آنتالیا طرفدار پیدا کرده و در حقیقت هم اهمیت زیادی ندارد که چطور خود را به آنتالیا می رسانید اما این که روزهای خود را در این شهر چگونه سپری خواهید کرد حائز اهمیت است.

توصیه ما به شما در سفر به آنتالیا این است که از شهرگردی غافل نشوید. متاسفانه ایرانیان تصور می کنند که فقط استانبول شهر خوبی برای گردش در کوچه و پس کوچه های شهر است اما آنتالیا نیز این ویژگی را دارد یعنی خیابان هایی دارد که با قدم زدن در آنها حتما حال و هوای شما تغییر خواهد کرد و در ضمن هزینه ای هم ندارد.

اگر اهل طبیعتگردی هستید، از طبیعت آنتالیا هم چشم پوشی نکنید زیرا پارک های ملی آنتالیا بسیار رویایی هستند و اگر فرصت داشته باشید چند کیلومتری از مرکز شهر خارج شوید، با زمین های کشاورزی وسیعی روبه رو خواهید شد که تامین کننده محصولات مورد نیاز مردم در سراسر کشور ترکیه هستند.

19

پیشنهاد برای خریداران تور ارزان اروپا

شاید تصور کنید که نمی توان با هزینه کم به اروپا سفر کرد، این موضوع حقیقت دارد اما با این حال باز هم می توان تور ارزان اروپا پیدا کرد، آژانسهای منصفی وجود دارند که با سود کمتر تورهای خوبی ارائه می دهند. بنابراین توصیه می کنم قبل از این که درباره سفر به اروپا ناامید شوید کمی بیشتر جست و جو کنید. کارهای جالبی که می توانید در اروپا انجام بدهید به میزان زیادی به کشوری بستگی دارد که راهی آن می شوید، اما توصیه می کنم در سفرهای اروپا، خود را ملزم به بازدید از اماکن دیدنی که اغلب گردشگران از آنها دیدن می کنند و در فهرست تورهای مسافرتی قرار دارند، نکنید زیرا شهرهای اروپایی مدرن و جذاب هستند و همیشه دیدنی های جالبی دارند که در وبسایت ها حرفی از آنها به میان نمی آید.

پیشنهاد به خریداران تور ارزان دبی

دبی از آن دسته شهرهایی است که تفریح در آن ارزان تمام نمی شود بنابراین پیشنهاد می کنم که تور ارزان دبی را خریداری کنید که بودجه کافی برای تفریح در دبی را داشته باشید. البته من پیشنهاد می کنم که ابتدا به سراغ تفریحات رایگان دبی بروید برای مثال آبنمای موزیکال دبی را تماشا کنید یا از رقص نورهای برج خلیفه لذت ببرید و در اطراف این برج زیبا قدم بزنید که محوطه وسیع و جذابی دارد و برای این تفریحات هم نیازی نیست هیچ گونه هزینه ای پرداخت کنید. از دیگر توصیه های من برای تفریحات خاطره بر انگیز و مقرون به صرفه در دبی، امتحان کردن لباس مردم این شهر است، برای این کار می توانید به فروشگاه هایی که لباس سنتی عربی به فروش می رسانند مراجعه کرده و انواع لباس های عربی را امتحان کنید و چند عکس جالب برای ثبت لحظات خود بگیرید.

20

پیشنهاد به خریداران تور ارزان تایلند

حتما شما هم صحبت هایی که درباره تور پوکت، تور بانکوک یا سایر شهرهای تایلند می شود را شنیده اید. اگر شما هم به سختی تور ارزان تایلند را یافته اید و به این کشور سفر کردید، توصیه می کنم که از بازارهای شناور این دیار دیدن کنید، بازارهایی که در آن بومیان محصولات خود را در قایق ها و داخل رودها به فروش می رسانند البته خرید غذا از این بازارها را پیشنهاد نمی کنم چون سلامت آنها تضمین شده نیست اما بازدید از بازارها را از دست ندهید. اگر قصد صرفه جویی در سفرتان به تایلند را دارید، از معابدی که کمتر شناخته شده هستند بازدید کنید تا مجبور به پرداخت هزینه ورودی نباشید اما مطمئن باشید که همان تجربه ای را به دست خواهید آورد که در معبدهای بزرگ به دست می آورید.

یکی از بهترین وبسایت ها برای پیدا کردن تورهای مسافرتی www.findatour.co فاینداتور است که به عنوان موتور جستجوی آژانسهای مسافرتی و تورها فعالیت می کند.