۰ نفر

5 ایرلاین پرطرفدار ایران

۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۳
کد خبر: 398854
 5 ایرلاین پرطرفدار ایران

قطعا یکی از جذابترین سفرها، سفرهای هوایی هستند که بسیاری از مسافران را برای تهیه بلیط هواپیما ترغیب می کند. اما در هنگام خرید بلیط هواپیما انتخاب ایرلاین نیز یکی از تصمیمات قابل توجه است. اینکه کدام ایرلاین بهتر است یا خدمات باکیفیت تری را به مسافران ارائه می دهد، نکته قابل تاملی است. در کشور ما شرکت های هواپیمایی متعددی فعالیت می کنند که با ارائه خدمات مطلوب تلاش می کنند تا ضمن مهیا کردن سفری ایمن و راحت، بالاترین حد رضایت مسافر را جلب کنند.

از همین رو این شرکت ها در یک رقابت سنگین، سعی دارند تا امکانات و خدمات مناسبی را به مشتریان خود عرضه دارند تا در رتبه بندی ایرلاین ها به عنوان برترین ها معرفی شوند.

در ایران 18 شرکت هواپیمایی مسافربری فعال و معتبر در حال پرواز هستند که آنها را از نظر کیفیت، ارائه خدمات، استفاده از تکنولوژی و رضایت مشتری مورد بررسی قرار می دهیم.

02

1- شرکت هواپیمایی ماهان

شرکت ماهان در سال 1371 تاسیس شده است و در طی سالها فعالیت، سعی خود را مبنی بر ارائه خدمات پروازی و پیروی از استانداردهای روز دنیا و مشابه ایرلاین های خارجی بنیان گزارده است.

همچنین ماهان در اطلاع رسانی تاخیرات و تغییرات احتمالی پروازها به مسافران پیشتاز است و در پروازهای خارجی ماهان، امکان سفارش غذا 72 ساعت قبل از پرواز وجود دارد.

استفاده از صندلی های قابل تنظیم، فضای کابین باز و مناسب، استفاده از سیستم صوتی و تصویری با قابلیت انتخاب فیلم دلخواه موجب راحتی بیشتر مسافران می گردد. برای خرید بلیط هواپیما ماهان می توانید به تیک بان مراجعه کنید.

عامل دیگری که موجب محبوبیت ماهان شده است، استفاده از ناوگان مطلوب و کسب افتخارات متعدد می باشد. از نظر مسافران خارجی یکی از برترین ایرلاین های ایرانی ماهان است در حالی که یکی از محبوبترین ایرلاین های داخلی نیز می باشد.

 2- شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما)

قدیمی ترین و بزرگترین شرکت هواپیمایی ایران که خیلی از مسافران از سفر با آن خاطره دارند، شرکت هواپیمایی ایران ایر است. این شرکت دارای بزرگترین ناوگان هوایی بوده و بااستفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی در دسته هواپیماهای برتر قرار دارند. هما با کسب رتبه های برتر در زمینه رضایت مندی مشتری جزو یکی از برترین شرکت های هوایی کشور است.  

این شرکت دارای سرویس کترینگ مطلوب و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. با خرید بلیط هواپیما ایران ایر در مسیرهای داخلی به خوبی می توانید از نزدیک شاهد سرویس کترینگ پیشرفته با بکارگیری ذوق وهنر ایرانی باشید.

استفاده از فضای بیشتر در چیدمان صندلی های کلاس اکونومی، مهمانداران حرفه ای و ارائه سرویس های درخواستی، هما را به یکی از محبوبترین ایرلاین های داخلی تبدیل کرده است.

02

3- شرکت هواپیمایی آتا

قطعا در بحث خرید بلیط هواپیما یکی از گزینه های مهمی که باید مدنظر قرار داد، بحث امنیت پرواز است. شرکت هواپیمایی آتا در رده کم حادثه ترین هواپیماهای داخلی می باشد که خوشبختانه از آغاز فعالیت تا به حال فقط 5 مورد حادثه از این شرکت گزارش شده است که تلفات جانی در بر نداشته است.

آتا با دارا بودن ۱۳ هواپیمای بوئینگ و ایرباس، روزانه تعدادزیادی از مسافر ان را جابجا میکند.

4- شرکت هواپیمایی کیش ایر

شرکت کیش ایر به دلیل دارا بودن تجهیزات پیشرفته در ناوگان خود از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. ناوگان هوایی و نوع هواپیما در کیفیت پرواز تاثیر مستقیم دارد. این شرکت به تازگی تعدادی هواپیمای جدید خریداری کرده و به ناوگان خود اضافه نموده است. از همین رو مسافران کیفیت بالایی را در پرواز حس خواهند کرد. علاوه بر این کیفیت بالای غذا در کترینگ این شرکت بر طبق ذائقه ایرانی دلیل دیگری بر برتری کیش ایر است. این کترینگ با 20 سال سابقه در تهران و کیش مشغول فعالیت است و خدمات کیفی بالایی را به مسافران ارائه می دهد.

۵- شرکت هواپیمایی قشم ایر

یکی دیگر از برترین ایرلاین های داخلی، قشم ایراست. این شرکت با بهره مندی از 13 هواپیما توانسته به یکی از محبوبترین ها تبدیل شود چرا که به مرور ناوگان خود را توسعه داده و خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می دهد. این شرکت در سال 93 به وزارت نفت واگذار گردید و به قشم ایر تغییر نام داد. همچنین قشم ایر برای باشگاه پرسپولیس هواپیمای اختصاصی در نظر گرفته است.

در کشور ما شرکت های هواپیمایی زیادی وجود دارند که شرکت های حائز رتبه برتر از نظر کیفی و جلب رضایت مسافران به عنوان رتبه های برتر معرفی شده اند. برای خرید بلیط هواپیما از برترین ایرلاین های ایرانی فقط کافی است به سایت تیک بان مراجعه کنید. در تیک بان انواع بلیط هواپیما به تمامی مناطق تحت پوشش عرضه می شود.