۰ نفر

فروشگاه ایران نیاز ، فروش انواع پوشک های بچه به قیمت عمده

۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۴
کد خبر: 386031
فروشگاه ایران نیاز ، فروش انواع پوشک های بچه به قیمت عمده

فروش عمده و تکی پوشک بچه با قیمت های باورنکردنی را می توانید در هرکجای ایران که هستید تجربه کنید.  یکی از اساسی ترین و مهمترین کارهایی است که باید برای نی نی های خود انجام دهید. انواع برندها و قیمت ها را می توان در بازار پیدا کرد. اما جنسی که کیفیت خود را حفظ کرده باشد و در عین حال قسمت مناسب تری هم داشته باشد، مورد بحث است. در اینجا سعی شده ای برای رفاه حال بیشتر خانواده ها، انواع پوشک بچه مولفیکس با بیشترین کیفیت و قیمت های مناسب تر عرضه گردد. انواع سایز ها از نیوبرن گرفته تا 6 را می توانید در انواع برندها، از ما خریداری کنید. برای همین با ما همراه باشید. 

خرید پوشک بچه

خرید پوشک بچه ارزان

همانطور که گفته شد، برای خرید پوشک بچه ارزان انواع برندها با قیمت های مختلف در بازار ایران موجود است. هر برند مزایا و معایب خود را دارد. شما باید با اطلاعات قبلی، آنچه که مد نظرتان است را خریداری کنید. در هنگام انتخاب پوشک بچه حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • مهمترین مساله، سلامتی کودک شماست، پس اولویت خود را حول قیمت پوشک، سطح گذاری نکنید.
  • پوشک باید راحت، سالم، نرم، متناسب با پوست حساس کودک، چند لایه و در اندازه ی صحیح باشد. 
  • چنانچه کودک شما با پوشک خود برای بارهای متوالی مشکل داشت، حتما اقدام به عوض کردن آن بکنید. 

خرید پوشک ارزان کرج

برای خرید پوشک ارزان کرج چند نمونه از برندها و ویژگی های آنها را در اینجا برای شما آورده ایم که می توانید با پایین ترین قیمت ها و همان کیفیت از ما به صورت عمده و خرده خریداری کنید. 

انواع پوشک

بب

  • پوشک بچه مای بیبی: ساخت ایران است. انعطاف پذیری بالا دارد و کودک می تواند حرکات آزادانه ی زیادی داشته باشد. لایه محافظ نرم دارد و بوی بدن خرابکاری های کودک به بیرون نمی رود. همچنین این پوشک قدرت جذب بالایی دارد. 
  • پوشک بچه بارلی: پودر جاذب با قدرت جذب بالا دارد. یک لایه محافظ برای عبور هوا، این پوشک بچه را نماد و مظهر خوش پوشی می دانند. در سال 1390 بود که در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت و در سه سایز کوچک، بزرگ و متوسط تولید می شود. 
  • پوشک مرسی ارزان: این پوشک بچه کاری از گروه صنعتی گلرنگ است. از مواد درجه یک در ساخت آن استفاده شده و بسیار ضدحساسیت است. این پوشک را یکی از باکیفیت ترین پوشک های داخلی می دانند که می توانید از ما به مناسبت ترین قیمت ها خریداری کنید. 
  • پوشک پنبه ریز: لایه ی ضد حساسیت دارد و متناسب با پوست بدن است. مدت طولانی تری می تواند در پوشش کودک باقی بماند. 
  • پوشک بچه مبارک: پوشک بچه و حتی بزرگسال از برند مبارک تولید می شود. قدرت جذب بالا و راحتی و انعطاف پذیری از ویژگی های بارز این برند است. 
  • علاوه بر موارد بالا، پوشک بچه پرمیس، مولفیکس، پمپرز، چیکو، بچه جان ب ب، کانفی و غیره  را نیز می توانید خریداری کنید. 

پوشک مرسی ارزان

همانطور که ذکر شد پوشک مرسی ارزان را می توانید با بیشترین کیفیت برای کودک خود تهیه کنید. این پوشک ویژگی های بسیار خوبی دارد برای همین زیاد هم مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خریدهای ارزان و مناسب خود از پرسه زدن در پاساژها و مغازه ها خودداری کنید. در اینجا بهترین اجناس با قیمت های بسیار پایین و بدون اضافه شدن سودها و پورسانت ها برای شما ارائه شده است. انواع پوشک با ذکر خصوصیات از جمله، وزن، تعداد، اندازه و غیره برای شما آورده شده است. کافیست یکبار خرید پوشک بچه را با ما امتحان کنید.