۰ نفر

روستایی ناشناخته اما دیدنی در نزدیکی مشهد

۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱
کد خبر: 384851
روستایی ناشناخته اما دیدنی در نزدیکی مشهد

شهر مشهد علاوه بر قرارگیری بارگاه اما رضا در آن، جاذبه های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است که می تواند از مسافران و گردشگران خود به خوبی میزبانی کند و خاطرات خوشی را برای آن ها به یادگار بگذارد، اما شاید کمتر کسی از جاهای دیدنی جذاب مشهد با خبر باشد و آن ها را بشناسد زیرا با این که تور مشهد یکی از پر طرفدارترین تورهای ایران می باشد اما اغلب مسافرانی که به این شهر سفر می کنند تنها به خاطر زیارت حرم مطهر امام رضا می باشد.

یکی از دیدنی های زیبای مشهد روستای حصار گلستان می باشد که در طرقبه مشهد واقع شده است و زیبایی های طبیعی و تاریخی آن می تواند تفریحی لذت بخش را در این روستا برای شما رقم بزند، از دیدنی های این روستا می توان به آبشار زیبای آن، بند گلستان، دو امامزاده، رودخانه بسیار زیبا و باغ های وسیع و زیبای میوه اشاره کرد که همه در کنار هم طبیعتی بسیار زیبا و چشم نوازی به وجود آورده اند.

ممم

در روستای حصار گلستان مشهد می توان به راحتی اطراق کرد و چند ساعتی در طبیعت بکر این روستا غرق آرامش و خیال شده و از هیاهوی زندگی امروزه دور شد. این روستا هنوز بافت سنتی خود را حفظ کرده و خانه های کاهگلی دارد، کوچه های خاکی آن با دیواره های کاهگلی در کنار درختانی کهنسال و سر به فلک کشیده نیز از زیبایی های این روستا به شمار می آید. این روستا با جای دادن زیبایی های بسیار در خود، آخر هفته ها ساکنین مشهد را به سوی خود می کشاند و امروزه به یکی از تفریحگاه های جذابی برای آنان شده است.

ممم

اگر قصد سفر به مشهد را دارید و می خواهید از این روستای زیبا دیدن کنید این نکته را در نظر داشته باشید که روستای گلستان از آب و هوای سردی برخوردار است و بهترین زمان سفر به آن فصل تابستان می باشد، در زمستان این روستا سرمای سختی دارد، سایت لحظه آخر برای سفر در فصل زمستان جزایر جنوبی کشور را پیشنهاد می دهد، تور کیش و تور قشم از دیگر تورهای داخلی پر طرفدار می باشند که سالانه مسافران و گردشگران بسیاری را به جنوب کشور راهی می کنند.

 

مممم