۰ نفر

چه مدل نرده حفاظی بهترین و امن‌ترین گارد آهنی در مقابل دزدان است

۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۱۲
کد خبر: 376550
چه مدل نرده حفاظی بهترین و امن‌ترین گارد آهنی در مقابل دزدان است

خانه مهم‌ترین محیطی میباشد که یک فرد در طول دوران زندگانی خود در آن محل حضور دارد. در حقیقت خانه و ساختمان مکانی میباشد که یک فرد باید نهایت امنیت و آرامش را در آن مکان احساس نماید. آرامش و امنیت درونی یک خانه توسط اعضا و نفرات خانواده تأمین میشود و آرامش و امنیت محیطی ساختمان خانه توسط یکسری از وسایل حفاظتی ساختمان مانند حفاظ ساختمان تأمین میگردد. حفاظ‌ ساختمان از مهم‌ترین و اصلی ترین لوازم امنیتی و حفاظتی به شمار میآیند که انواع مختلفی دارند که در ادامه به تشریح مزایا و معایب آنها میپردازیم .

نرده حفاظ روی دیوار آهنگری آهن سازه شامل حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای خار ، حفاظ لیلیوم و حفاظ سر نیزه ای سربازانی فولادین و نیزه به دست که سر دیوار ایستاده‌اند تا کسی مزاحم آسایش ساکنان ساختمان نشود .

565

تماس با آهن سازه :

09127800603

02122503846

حفاظ پنجره

یکی دیگر از راه های محافظت از ساختمان، استفاده از حفاظ پنجره  می باشد.

در سال های اخیر دزدان برای ورود به ساختمان از طریق پنجره بسیار آسان شده است. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد . حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیر قانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد .

767

درب آکاردئونی

مرکز فروش حفاظ آکاردئونی 

حفاظ درب آکاردئونی کشویی به جهت امنیت برای روی درب آپارتمان بصورت کشویی بهترین و امن ترین حفاظ منزل است که بصورت تاشو و ریلی جمع و باز می‌شود و فضا را اشغال نمیکند . حفاظ درب آپارتمان از متریال های متفاوتی در دو نوع داخلی و خارجی ساخته می‌شود. شما میتوانید برحسب نیازتان با ما تماس بگیرید و سفارش دهید .

678768

تماس مستقیم با صنایع فلزی آهن سازه :

09127800603