۰ نفر

شهربازی سان وی لاگون مالزی در تور های مالزی

۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۹
کد خبر: 366895
شهربازی سان وی لاگون مالزی  در تور های مالزی

شهربازی سان وی لاگون مالزی از بی نظیرترین و بهترین مقاصد گردشگری می باشد که بسیاری از گردشگران و توریست ها در هنگام سفر خود به این شهر از این شهربازید دیدن می کنند. بهترین زمان برای بازدید از شهربازی سان وی لاگون نیز فصل بهار و تابستان می باشد.

آیا شما نیز به دنبال بازدید از شهربازی سان وی لاگون مالزی در تور مالزی سفر باتو لحظه آخری هستید؟ آیا می دانید که بهترین زمان برای بازدید از شهربازی سان وی لاگون مالزی کی می باشد؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا آخر مقاله پیش ریو خود همراهی کنید تا اطلاعات بسیار مفیدی را از این طریق به دست بیاورید. کشور مالزی یکی از بهترین و بی نظیرترین کشورهای دیدنی و زیبای جهان می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران واقع شده است. مالزی دارای شگفت انگیزترین جاذبه های طبیعی و انسان ساخت می باشد که از مهمترین این جاذبه ها می توان به شهربازی سان وی لاگون مالزی اشاره نمود توجه داشته باشید که شهر بازی مذکور یکی از بهترین و بی نظیرترین شهربازی های کشور مالزی می باشد که در پارک سان وی واقع شده است و یکی از پربازدیدترین قسمت های واقع شده در این پارک بوده که سبب شده اسم پارک وی بسیار مشهور شود. این شهربازی با داشتن تم های مختلف تفریحی برای هر گروه سنی افراد از هیجان انگیزترین مجموعه ها در پتالینگ جایا می باشد. فاصله پتالینگ جایا با شهر کوالالامپور در حدود 15 کیلومتر می باشد که دسترسی بسیار آسان و راحت شهربازی سان وی لاگون مالزی سبب شده است تا گردشگران بسیار زیادی از این شهربازی دیدن داشته باشند. اگر شما نیز به دنبال هیجان و تجربه تفریحات بسیار جدیدی هستید می توانید شهربازی سان وی لاگون مالزی را در اولویت های بازدید خود قرار دهید تا از این طریق یکی از بهترین و به یادماندنی ترین سفرهای خود را تجربه کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان بازدید از شهربازی سان وی لاگون مالزی و بخش های مختلف آن توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

 

بخش های مختلف شهربازی سان وی لاگون مالزی

همانطور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، یکی از بهترین و دیدنی ترین قسمت های پارک سان وی لاگون مالزی و هزینه سفر به مالزی  ، شهربازی آن می باشد که با داشتن بخش های بسیار مختلف خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به سوی خود جذب کند. از مهمترین بخش های شهربازی سان وی لاگون مالزی می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

-          بازی رودخانه خروشان گرند کنیون

-          بازی کلرادو اسپلش و دنباله بوچ کسیدی

-          دنیای هیجان کودکان

-          ترن شهر گمشده

-          بازی دیگ آپاچی ها

-          بازی انتقام دزدان دریایی

-          طولانی ترین پل معلق مالزی

-          بازی تبرزین

-          کندی لند و تاب گردان

توجه داشته باشید که هر کدام از بخش های مختلف شهربازی سان وی لاگون مالزی مناسب برای افراد خاص بوده که به دنبال تجربه هیجان متفاوت انگیز هستند. اگر قصد دارید تا از اوج هیجان لذت داشته باشید می توانید ترن شهر گمشده را در اولویت های خود قرار دهید که البته می توانید قبل از انتخاب تم مورد نظر خود، اطلاعات لازم را از مسئولین حاضر در این مکان به دست آورده و سپس اقدام به خرید بلیط آن داشته باشید. همچنین کودک همراه نیز می توانید با توجه به گروه سنی خود، از بهترین و شگفت انگیز ترین تم تفریحی بهره مند شود. البته در نظر داشته باشید که در صورت داشتن هرگونه مشکلی و بیماری قبلی، به شدت از سوار شدن بر تم های تفریحی مختلف خودداری کنید چرا که سلامتی شما بسیار مهمتری از تجربه بی نظیرترین هیجان می باشد.

 

بهترین زمان بازدید از شهربازی سان وی لاگون مالزی

یکی از مهمترین سوالاتی که قبل از بازدید از شهربازی سان وی لاگون مالزی وجود دارد، بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از این شهربازی می باشد. در پاسخ به این سوال می توان گفت که بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید به شهربازی سان وی لاگون مالزی فصل بهار و تابستان می باشد. توجه داشته باشید که بسیاری از تم های تفریحی موجود در این شهربازی در فضای باز بوده که امکان سوار شدن و لذت بردن از آنها در فصل های بارانی و برفی چندان جالب نمی باشد. به همین جهت توصیه می کنیم که با فرا رسیدن تعطیلات فصل تابستان پیش روی خود، بازدید از شهربازی سان وی لاگون مالزی را در اولویت های خود قرار دهید. همچنین توجه داشته باشید که بسیاری از تورهای گردشگری که به مقصد کشور مالزی در حال برقراری هستند، بازدید از این شهر بازی را در اولویت های برنامه های سفری خود قرار میدهند تا از این طریق بتوانند بهترین لحظات را برای مسافران خود به ارمغان بیاورند. یکی از هیجان انگیزترین بخش ها و تم تفریحی این شهربازی، بازی انتقام دزدان دریایی می باشد که شما می توانید در این تم تفریحی حدود 360 درجه میچرخد که بی شک اوج لذت را می توانید از این تم داشته باشند. از نوستالژیک ترین تم تفریحی این شهربازی، تاب گردان ساون وی می باشد که بسیاری از گردشگران و مسافران آن را در اولویت های خود قرار می دهند.