۰ نفر

با کمک این اپلیکیشن لوازم منزل را تعمیر کنید

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴
کد خبر: 351696
با کمک این اپلیکیشن لوازم منزل را تعمیر کنید

لوازم زندگی برقی بزرگ و کوچک به‌قدری در زندگی ما جای گرفته‌اند و زندگی را برایمان آسوده کرده‌اند که سر کردن بدون آن‌ها غیرقابل‌تصور به نظر می‌رسد. اگر دقت کنید متوجه می‌شود روزانه از تعداد زیادی از این وسایل استفاده می‌کنیم. هرروز به تماشای تلویزیون می‌نشینیم، هرروز غذای خود را در غذا سازها درست کرده و روی اجاق‌گاز و مایکروفر طبخ می‌کنیم. هرروز از یخچال برای نگهداری مواد غذایی استفاده می‌کنیم ، هرچند وقت یک‌بار لباس‌هایمان را در لباسشویی می‌شوییم و بسیاری از لوازم دیگر که شاید هیچ‌وقت به تأثیر آن‌ها در زندگی خود فکر نکنیم ولی به‌طور مداوم از آن‌ها بهره می‌بریم.

لوازم منزل از یخچال و تلویزیون، گاز، لباسشویی، ظرفشویی گرفته تا لوازم برقی کوچک آشپزخانه همچون غذا ساز، آبمیوه گیری، خردکن و... ممکن است خراب شوند. اما آیا اولین تصمیم در زمان خراب شدن این وسایل تعویض کردن آن‌هاست؟ اگر نگاهی به قیمت لوازم منزل در ماه‌های اخیر بی اندازید، متوجه افزایش قیمت سرسام‌آور آن‌ها خواهید شد. لوازم منزل با مارک‌های معتبر و شناخته‌شده که شاید در سال‌های گذشته باقیمت‌های بسیار ارزان‌تر تهیه می‌شد، حالا با همان هزینه حتی نمی‌توان مشابه‌های چینی آن محصولات را تهیه کرد.

اپلیکیشن استادکار

به‌هرحال خانواده‌هایی که تازه در مسیر شروع زندگی مشترک هستند، نیاز به خرید لوازم زندگی نو و جدید دارند. اما در بسیاری از خانواده‌ها که سال‌هاست مشغول به زندگی هستند، لزومی به خرید لوازم جدید نیست و می‌توانند همان لوازم دارای برندهای معتبر خود را تعمیر و سرویس کنند و دوباره از آن بهره ببرند. مطمئنا تعمیر کردن یک محصول معتبر که سال‌ها تجربه خود را پس داده و حالا به هر دلیلی نقص کوچکی در آن به وجود آمده که به‌راحتی قابل تعمیر است، بسیار هوشمندانه‌تر از خرید یک کالای چینی و بی‌کیفیت است که حتی از کارایی آن مطلع نیستیم. به عنوان مثال تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر تلویزیون و تعمیر یخچال ساید‌بای‌ساید که از برندهای با کیفیت و خوب هستند بسیار اقتصادی‌تر و هوشمندانه‌تر از تعویض کردن آنهاست.

اپلیکیشن استادکار

تعمیر لوازم منزل در منزل!

استادکار اپلیکیشنی است که خدمات مربوط به منزل، ساختمان، خودرو، سلامت، خدمات فنی، تأسیساتی، تعمیراتی و بسیاری از خدمات مورد نیاز جامعه را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن توانسته پلی قابل‌اعتماد باشد میان متخصصان و افرادی که نیاز به دریافت خدمات دارند. به شکلی که هر فردی می‌تواند با سفارش از اپلیکیشن و سایت استادکار، به بهترین متخصصان و تعمیرکاران در محل مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

با کمک اپلیکیشن استادکار لازم نیست لوازم منزل را به تعمیرگاه و نمایندگی منتقل کنید. به‌هرحال همان‌طور که می‌دانید لوازمی همچون یخچال و لباسشویی به‌قدری سنگین هستند که حمل کردن آن‌ها و بردنشان به تعمیرگاه کار هوشمندانه‌ای نیست. به همین دلیل بهتر است از تعمیرکار سیار درخواست کرد که برای تعمیر یخچال و تعمیر لباسشویی به منزل و یا محل کار شما مراجعه کند. به‌این‌ترتیب هم در هزینه جابجایی صرفه‌جویی می‌کنید و هم متخصص توانمند از طرف استادکار به شما کمک می‌کند تا محصول موردنظرتان باکیفیت عالی تعمیر و سرویس شود.

تیم پشتیبانی استادکار به‌عنوان یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن در تمام مراحل انجام کار در کنار شما خواهد بود. به شکلی که از ابتدای ثبت سفارش تا انتهای تعمیر شدن لوازم توسط تعمیرکار گوش شنوای شما است تا در صورت داشتن هرگونه سؤال و یا بروز هرگونه مشکل به شما کمک‌ها و راهنمایی‌های لازم را ارائه کند.

اگر شما هم دوست دارید لوازم منزل با کیفیت خود تعمیر کنید و آن را با کالاهای بی‌کیفیت چینی عوض نکنید، می‌توانید همین حالا اپلیکیشن استادکار را از اپ استورها دانلود کنید و یا به سایت استادکار مراجعه کنید تا هر زمان وسیله برقی در منزلتان خراب شد، به بهترین تعمیرکارهای لوازم منزل دسترسی داشته باشید. استادکار اکنون در شهرهای تهران و کرج مشغول به فعالیت است و به‌زودی فعالیت خود را به سراسر ایران گسترش خواهد داد.