۰ نفر

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران

۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸
کد خبر: 343235
بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران

بازاریابی یا مدیریت بازاریابی از مهم ترین بخش های شرکت ها است تا بتوانند خدمات خود را به طور گسترده تری ارائه دهند.

 به هنگام راه اندازی یک شرکت یا کسب و کار ابتدا باید بدانید که چگونه می توان محصولات را به بازار عرضه کرد؟ بهترین راه برای ارائه خدمات چیست؟ آیا داشتن یک طراحی سایت در تهران نیاز ما از دیجیتال مارکتینگ را پاسخگو خواهد بود؟ دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک زیر مجموعه از مدیریت بازاریابی است که به عنوان مدیریت تبلیغات شناخته می شود.

اما امروزه کسب و کار های اینترنتی گسترش زیادی داشته اند که دیجیتال مارکتینگ نقش اساسی در افزایش بازده خدمات وب سایت ها داشته است. به همین منظور دیجیتال مارکتینگ را به عنوان یک علم تخصصی مستقل در فناوری اطلاعات دنبال می کنند.

photo_2019-03-23_13-46-30

ابزار های استفاده شده در دیجیتال مارکتینگ کدام ها هستند؟

برای داشتن یک بازاریابی دیجیتالی موفق ابتدا باید ابزار های مورد استفاده آن را به خوبی شناسایی کنید و کاربرد آن ها را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید. بهینه سازی موتور های جستجو یا بهینه سازی سئو سایت، طراحی وب سایت حرفه ای ، بازاریابی محتوا، تولید محتوا، تبلیغات بنری و ... تنها بخشی از ابزار های مهم دیجیتال مارکتینگ است.

شرکت های دیجیتال مارکتینگ به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟

بطور کلی شرکت های دیجیتال مارکتینگ به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند. دسته اول شرکت هایی هستند که تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ را به مشتریان ارائه می دهند. این خدمات شامل تهیه وب سایت مناسب، تولید محتوا، تهیه ریپرتاژ و ... می باشد. دسته دوم دیجیتال مارکتینگ مربوط به شرکت ها و استارت آپ هایی هستند که فقط یکی از خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهند. به طور کلی نمی توان یک شرکت یا کمپانی را پیدا کرد که همه خدمات بازاریابی آنلاین را ارائه دهد.

برای انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ باید به نکات زیر توجه کنید؟

مشاوره دادن: امروزه اکثریت مردمی که می خواهند بازاریابی آنلاین انجام دهند اطلاعات نه چندان کاملی از فضای مجازی و چگونگی انجام آن را دارند. اما آشنایی اصولی و دقیقی نسبت به عملکرد دیجیتال مارکتینگ ندارند. یک شرکت خوب باید قبل از هرگونه اقدام برای انجام پروژه مشاوره ای به افراد بدهند. در این مشاوره باید افراد را نسبت به نیاز هایی که دارند آگاه کنند. به طور کلی یک آشنایی کلی از بازاریابی دیجیتالی به آنان بدهند تا آنان هدف اصلی خود از راه اندازی بازاریابی آنلاین را پیدا کنند.

کیفیت اجرای کار: بررسی نمونه کار های شرکت یک معیار مناسبی برای اعتبارسنجی کار های انجام شده آنان است. زمانی که نمونه کار ها را مشاهده می کنید می توانید از میزان قدرت کار های انجام شده و تسلط شرکت بر ابزار های دیجیتال مارکتینگ اطلاعات کسب کنید.

صداقت کاری: مهم ترین نکته ای که تعیین کننده کیفیت کار شرکت است صداقت کاری است. متاسفانه شرکت های دیجیتال مارکتینگ هستند که به هنگام ارائه نمونه کار و مشاوره بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارند. به واقع در باغ سبز به مشتریان نشان می دهند اما به هنگام انجام پروژه هیچ کدام از عملکرد هایی که قرار بود انجام بدهند را انجام ندادند. و کیفیت کار مطلوبی ندارند. به همین جهت صداقت کاری حرف اول را در تعیین بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ می زند.

علاوه بر کیفیت کار باید شرکت بتواند در زمان تعیین شده پروژه را به اتمام برساند. در زمان معین باید بهترین عملکرد را ارائه دهند که نشان از قدرت بالای تیم اجرایی شرکت است. اینطور نباشد که به هنگام اجرای کار در روز های اول کیفیت کار مطلوب و مانند نمونه کار ها باشد ولی در روز های پایانی پروژه کیفیت کار افت پیدا کند.

ارائه گزارش کار: بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ موظف است در طی انجام پروژه گزارشکار دوره ای را ارائه دهد. این گزارشکار باید روند و پیشرفت پروژه را به طور واضح و مطلوبی نشان دهد تا مشتریان بدانند که بابت چه چیزی هزینه می کنند.

 تعیین هزینه های پروژه: تعیین و بررسی هزینه های احتمالی پروژه گام اساسی است که قبل از هرگونه اقدامی باید صورت گیرد. فعالیت های دیجیتال مارکتینگ کار زمان بر و تیمی است که هزینه های متغییری دارد. قطعا یک کار تیمی زمان بر ارزان نیست. به بهانه ارزان بودن به هر شرکتی اعتماد نکنید. باید بابت تمامی هزینه هایی که پرداخت می کنید از شرکت دیجیتال مارکتینگ گزارشکار بگیرید.

معرفی شرکت دیجیتال مارکتینگ اینتن

شرکت دیجیتال مارکتینگ اینتن ارائه کننده تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران است ، این شرکت فعالیت حرفه ای خود در این حوزه را از سال 1387 آغاز کرده است. از مهم ترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ می توان به طراحی سایت ، سئو سایت ، تبلیغات رپورتاژ آگهی ، تبلیغات بنری ، گوگل ادورز ، ایمیل مارکتینگ و ... اشاره کرد. شما می توانید اطلاعات بیشتری از دیجیتال مارکتینگ و افزایش فروش اینترنتی را از وب سایت https://inten.asia بدست آورید.

photo_2019-03-23_13-46-25