۰ نفر

پایان واردات دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوانی

۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۲۸
کد خبر: 342358
پایان واردات دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوانی

دستگاه تصفیه آب تایوانی یکی از نام های آشنای فروشندگان و مشتریان تصفیه آب میباشد. شاید بتوان گفت بیشتر از 15 ساله که دستگاه های تصفیه آب از کشور تایوان و چین وارد کشور ایران میشدند.

 اگر بخواهیم 15 سال قبل را در نظر بگیریم، اکثر دستگاه های تصفیه آبی که در ایران بود همگی مربوط میشد به کشور چین یا تایوان . اما در حال حاضر شرکت های تولید کننده ی زیادی در زمینه مونتاژ دستگاه تصفیه آب و همچنین قطعات و فیلتر های تصفیه آب فعالیت میکنند.

برای مشاهده انواع دستگاه تصفیه آب تایوان و ایرانی معتبر لینک https://www.xinode.org/price-of-household-water-filtration/ را کلیک نمایید.

تا این اواخر که بعلت تحریم های جدید علیه کشور ایران و تغییر سیاست های دولت در بحث واردات کالاها، ثبت سفارش بسیاری از کالاهایی که در ایران تولید داشتند بسته شد. دستگاه هایی که قبل از بسته شدن ثبت سفارش وارد کشور شده بودند به مرور به فروش رسیده اند. در حال حاضر شاید بتوان گفت دستگاه های تصفیه آبی که کاملا ساخت کشور تایوان باشند تقریبا از مدار خارج میشوند.

وارد کنندگان دستگاه تصفیه آب

طبق خبرهایی که رسیده است، برخی از بزرگترین واردکنندگان دستگاه تصفیه آب از چین و تایوان که صرفا واردکننده بودند از این رشته خارج شده و به فعالیت های اقتصادی دیگری پرداخته اند. چرا که دیگر امکان واردات محصولات دستگاه تصفیه آب را ندارند. حتی برای برخی قطعات و فیلترها، موانع آنقدر زیاد شده اند که توجیه اقتصادی واردات و جذابیت های آن کاملا از بین رفته است.

شرکت های بزرگ تولید کننده دستگاه تصفیه آب در تایوان

بسیاری از شرکت های بزرگ تایوانی در ایران دارای نمایندگانی بوده اند که به صورت انحصاری واردات را انجام میدادند. این شرکت های تایوانی بسیار به نمایندگانشان در ایران متعهد بودند و به هیچ عنوان، کالاها و محصولات خود را به نماینده دیگری در ایران نمیدادند. این مزیت برای نمایندگان رسمی این شرکت ها در ایران، شرایط بسیار مناسب و خوبی را در زمینه درآمدی فراهم کرده بود. چرا که نمایندگان رسمی این شرکت ها، بدون دغدغه و داشتن رقیب، میتوانستند به فروش و تبلیغات محصولات خود بپردازند.

بسیاری از کسانی که در تکاپوی گرفتن نمایندگی از این شرکت های بزرگ و صاحب برند در تایوان بودند و نمیتوانستند؛ الان میتوانند به راحتی وارد مذاکره شوند که البته بعلت عدم امکان ثبت سفارش، ارزشی نخواهد داشت.

11

تولید دستگاه تصفیه آب درایران

همانطور که بیان شده بود، دستگاه های تصفیه آب در ایران سال هاست که مونتاژ میشود. همچنین برخی محصولات مانند مخزن، پایه ، هوزینگ و ... در ایران تولید میشوند. بدیهی است که در زمان واردات محصولات چین و تایوان، کیفیت تولید داخل، خیلی مناسب نبود. چرا که تولید در ایران هزینه زیادی داشت و برای رقابت با محصولات تایوان و چین، نیاز به کنترل قیمت تمام شده بود. اما در حال حاضر که تصفیه آب چینی و تایوانی وارد کشور نمیشوند، شاید امید به افزایش کیفیت تولید داخل وجود داشته باشد.

واقعیت این است که به نظر میرسد با این محدودیت های واردات، تولید محصولات دستگاه تصفیه آب خانگی رشد بهتری یابد و کیفیت محصولات نیز افزایش پیدا کند.

مشتریان، چه دستگاه تصفیه آبی خرید کنند؟

این اجتناب ناپذیر است که همه ما باید به خرید کالای با کیفیت ایرانی روی بیاوریم. اما از جهاتی که شاید منطقی هم باشد، بسیاری از ما هنوز به دستگاه تصفیه آب ایرانی و حتی محصولات دیگر ایرانی اعتماد نداریم. این وظیفه تولید کنندگان است که با افزایش کیفیت محصولات، اعتماد مشتریان ایرانی و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس را به خود جلب نماید.

مشاوران شرکت تصفیه آب ایلیا گستر میتوانند شما را راهنمایی کرده و با کم و کیفیت ها شما را آگاه کنند.

تقلب در فروش دستگاه تصفیه آب

با شرایط حاضر، که محصولات تایوان اصل کمیاب شده اند  و رو به اتمام میرود؛ برخی سودجویان، دستگاه تصفیه آب داخلی را به اسم دستگاه تصفیه آب تایوانی به فروش میرسانند. توجیه این فروشندگان این است که مثلا روی موتور پمپ دستگاه تصفیه آب حک برجسته MADE IN TAIWAN دارد! یا روی بدنه اصلی دستگاه حک برجسته MADE IN TAIWAN قرار دارد.

مشتریان عزیز توجه داشته باشید ملاک یک دستگاه تصفیه آب اصل تایوان، حک برجسته MADE IN TAIWAN  و یا حک لیزری یا برچسب روی یک دستگاه تصفیه آب نیست .

چگونه میتوان از اصل تایوان بودن یک دستگاه تصفیه آب مطمئن شد؟

یکی از روش هایی که برای شناخت دستگاه تصفیه آب اصل تایوان وجود دارد این است که باید بتوانید سورس تایوان و شرکت تولید کننده را پیدا کنید. یک شرکت تایوانی حتما دارای یک سایت معتبر تایوانی میباشد. حتما در سایت، شماره تلفن و آدرس تایوان وجود داشته باشد. چرا که دیده شده یک شرکت سودجو که از بردن اسم آن معذوریم، یک سایت به اسم برند خود طراحی کرده بود که فقط در قسمت ارتباط با ما، ایمیل گذاشته بود. که این خود میتواند یک عامل تقلب باشد.

پیشنهاد میشود حتما با شرکت تولید کننده ارتباط بگیرید و با دانستن چند جمله ساده انگلیسی از نمایندگی رسمی بودن فروشنده خود مطلع شوید.

12

نکته مهم : دستگاه تصفیه آب همه قطعات تایوان مونتاژ ایران وجود ندارد!

بارها دیده شده بسیاری از مشتریان میگویند به ما پیشنهاد شده دستگاه تصفیه آب فلان برند که تمام قطعات تایوانه ولی تو ایران مونتاژ میشه !!!

توجه داشته باشید همچین چیزی امکان نداره . چرا که قیمت تولید در تایوان یا چین بسیار ناچیزه و اگر قرار باشه تمامی قطعات یک دستگاه تصفیه آب از تایوان وارد بشه، چه مشکلی بوده که وارد شده وارد ایران نشده !!؟

توجه داشته باشید محدودیت های واردات ، علاوه بر دستگاه های تصفیه آب مونتاژ شده ، برای بسیاری از قطعاتی که در ایران تولید میشود نیز وجود دارد. پس به هیچ عنوان این موضوع را باور نکنید و سریعا از این سودجویان دور شوید؛ چراکه کسانی که از عناوین تقلبی استفاده میکنند، در نتیجه به راحتی میتوانند نه تنها کالای تایوانی به شما ندهند بلکه اجناسی با  کیفیت بسیار پایین و بدون گارانتی معتبر به شما ارائه دهند.

سخن پایانی درباره دستگاه تصفیه آب خانگی

با توجه به مطالب عنوان شده، برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز است که از یک مرکز معتبر خرید خود را انجام دهید. در حال حاضر تصفیه آب ایلیا گستر، یک شرکت معتبر ثبت شده و با مجوز های لازم، فعالیت خود را انجام میدهد. این شرکت دارای چندین هزار مشترک بوده که تمامی امور این مشتریان توسط کادری آموزش دیده و فنی انجام میشود. اپراتورهای فروش تصفیه آب ایلیا گستر به خوبی میتوانند شما را در انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب و با کیفیت راهنمایی نمایند.

منبع سایت تصفیه آب ایلیا گستر https://www.xinode.org