۰ نفر

بهترین مکان گردشگری ترکیه کجاست؟

۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۵۴
کد خبر: 341555
بهترین مکان گردشگری ترکیه کجاست؟

ترکیه یکی از کشور هایی پر جاذبه و توریستی است که سالیان میزبان میلیون ها گردشگر است. در این بین هر ساله در نوروز ایرانیان زیادی به این کشور سفر می کنند.

ترکیه دارای طبیعت بکر، آب و هوای عالی، سواحل رویایی، اماکن تاریخی با معماری های بی نظیر باعث جذب گردشگران به این سرزمین شده است.  تور ارزان استانبول و تور آنتالیا به عنوان پر طرفدار ترین شهر های ترکیه به حساب می آید.

اگر برای اولین بار است که می خواهید به این شهر پر جاذبه سفر کنید بهتر است با تور تجربه یک سفر خوب را داشته باشید. چرا که تور ها برای خدمات با کیفیت تر از بهترین مکان های برای اقامت و بهترین سرویس های پذیرایی استفاده می کنند.

اگر به دنبال تور استانبول نوروز 98 هستید حتما از صفحه تور نوروزی استانبول دلارام سیر دیدن کنید.

با وجود اینکه جاذبه های گردشگری ترکیه بسیار زیاد است اما مکان هایی هستند که حتما باید از آن ها دیدن کرد تا نهایت ذوق و هنر معماری ترکیه را دریافت. همچنین شهر های کوچکی در ترکیه وجود دارند که هر کدام یک قدمت تاریخی در دل خود نهفته اند. با وجود آنکه وسعت کمی دارند اما بنا های تاریخی زیادی در خود نگهداشته اند.

بالن سواری در کاپادوکیه ترکیه

یکی از جاذبه های پر طرفدار در ترکیه بالن سواری است. به دلیل منظره زیبایی که ترکیه دارد، بالن سواری از تفریحات مهیج ترکیه است که این امکان را برای گردشگران فراهم می کند تا طبیعت خیره کننده شهر را از بالا نظاره گر باشد.

کاپادوکیه ترکیه یکی از شهر های باستانی کوچک است که خانه های قدیمی آن در دل کوه قرار دارد. قدمت این خانه ها همانند اهرام مصر طولانی است. اما عجیب ترین قسمت این منطقه شهر زیر زمینی درینکو است. که در سال 1963 کشف شد و آثار تاریخی زرتشت در آن به چشم می خورد.

شهر زیر زمینی درینکو 85 متر زیرزمین در هشت طبقه ساخته شده است که 2 تا 30 هزار نفر در آن جای می گرفتند. در هر طبقه از آن می توان تونل، آشپزخانه و اتاق ها را به طرز عجیبی مشاهده کرد. اگر با تور سفر کنید به راحتی می توانید از این منطقه دیدن کنید. معمولا افراد عادی بدون مطالعه آشناییتی با این شهر زیرزمینی ندارند. از جمله مزیت های سفر با تور این است که به راحتی می توانید به مناطق بکر دسترسی داشته باشید.

در این منطقه می توانید بالن سواری کنید و تمامی عجایب را از بالا مشاهده کنید. نه تنها شهر زیر زمینی بلکه جاذبه های دیگری این منطقه را می توانید مشاهده کنید.  

دلارام سیر

دلارام سیر از کارگزاران تور ترکیه در ایران است. به دلیل تجربه کاری بالا معمولا بهترین کیفیت خدمات تور های ترکیه را ارائه می کنند. چون تخصص اصلی دلارام سیر تور های ترکیه است به همین جهت به خوبی می دانند که چه خدماتی را عرضه کنند. نگران هزینه های تور نباشید. با تنوع تور های ترکیه دلارام سیر با کم ترین میزان هم می توانید یک سفر خوش را تجربه کنید.

برای اطلاع از آخرین وضعیت تور های دلارام سیر می توانید به وب سایت رسمی https://dtour.ir  آن مراجعه کنید.