۰ نفر

در زمان بازسازی خانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۲۴
کد خبر: 340987
در زمان بازسازی خانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

بازسازی خانه امروزه بسیار مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته است زیرا ساخت خانه جدید کار وقت گیر و پرهزینه‌ای است.

همچنین تعمیر و نگهداری ساختمان عمر آن را افزایش می‌دهد و بازسازی ساختمان زیبایی آن را چشم گیر میکند. برای شروع بازسازی بهتر است نقشه‌های ساختمان آماده شود و الویت‌ها مشخص شود. با در نظر گرفتن بودجه تعیین شده می‌توان اولویت‌ها را به درستی تشخیص داد مثلا بعضی اقدامات مثل تعمیر سیستم لوله کشی نسبت به نقاشی دیوار ارجحیت خواهد داشت. قبل از شروع بازسازی ساختمان بهتر است سیستم لوله‌کشی، برق‌کشی و تاسیسات بررسی شود تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه‌های امروزی مانند گذشته از بقیه فضاهای خانه جدا نیستند و به همین دلیل در طراحی داخلی و چیدمان منزل توجه ویژه‌ای به سبک و چیدمان آشپزخانه می‌شود. برای بازسازی آشپزخانه قبل از هرچیزی بهتر است لوله‌کشی آب و فاضلاب چک شود تا در صورت وجود نشتی یا مشکل دیگر بتوان آن را برطرف کرد تا دوباره کاری نشود. تعویض کابینت‌ها، تعویض کاشی‌ها و سرامیک‌های کف و دیوار آشپزخانه، تعویض پرده‌ها، استفاده از تجهیزات جدید و مدرن، تغییر پلان آشپزخانه و ... از جمله اقداماتی است که برای بازسازی آشپزخانه می‌توان انجام داد که البته انجام آن‌ها به بودجه تعیین شده وسلیقه شخصی بستگی دارد.

اپلیکیشن استادکار

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

در بازسازی سرویس بهداشتی نیز بررسی سیستم لوله‌کشی آب و فاضلاب و وضعیت عایق و قیروگونی بسیار اهمیت دارد زیرا این فضاها به دلیل نم و رطوبت و آب ریزی در معرض آسیب دیدگی بیشتری نسبت به سایر فضاهای خانه هستند. قبل از کاشی کاری یا سرامیک کاری این فضاها زیرسازی مناسب و شیب بندی صحیح باید انجام شود. شیرآلات سرویس و حمام یکی دیگر از تجهیزاتی هستند که در زیبایی دکوراسیون این فضاها موثر هستند و برای تغییر دکوراسیون علاوه بر تعویض کاشی‌ها می‌توان شیرآلات را نیز تعویض کرد.

در صورتی که بودجه موردنظر برای تغییرات اساسی کافی نیست می‌توان از ایده‌های خلاقانه و کم هزینه تر استفاده کرد با یک آینه زیبا یا جاحوله‌ای و قفسه بندی می‌توان دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی را زیباتر کرد.

بازسازی و نقاشی دیوارها

دیوارهای خانه به مرور زمان کثیف می‌شوند و آلودگی چهره آن‌ها را تیره و زشت خواهد کرد.

برای یک تغییر دکوراسیون جذاب حتما لازم نیست هزینه‌های هنگفت کرد، گاهی تنها با آوردن رنگ به خانه می‌توان زیبایی خانه را دوچندان کرد. رنگ‌آمیزی دیوارها یکی از ارزان‌ترین راه‌کارهای تغییر دکوراسیون و بازسازی خانه است. رنگ‌ها در افزایش شادی و نشاط و بهبود روحیه افراد خانه تاثیرگذار خواهند بود. قبل از انتخاب رنگ بهتر است در مورد رنگ‌های موجود در بازار اطلاعات لازم را بدست آورد و در مرحله بعد با توجه به دکوراسیون خانه و لوازم منزل رنگ دیوارها را انتخاب کرد. البته انتخاب رنگ سلیقه‌ای است اما به کمک متخصصان می‌توان انتخاب صحیح و مطمئنی داشت.

اپلیکیشن استادکار

بازسازی کف ساختمان

برای انتخاب کفپوش مناسب می‌توان درمورد کفپوش‌های موجود در بازار اطلاعات لازم را جمع آوری کرد و با توجه به نیاز و بودجه تعیین شده متریال مناسب را انتخاب کرد. پارکت‌های چوبی، سرامیک، پی وی سی و ... از گزینه‌های قابل استفاده هستند که هرکدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و با توجه به نیاز، می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد.

اپلیکیشن استادکار

اپلیکیشن استادکار چیست و چه کمکی به ما می کند؟

استادکار اپلیکیشن خدمات ساختمانی و منزل است که برای درخواست خدمات منزل مورد استفاده قرار میگیرد. در استادکار خدمات مختلفی مانند خدمات نصب پارکت، خدمات کاشی‌کاری و سرامیک‌کاری، خدمات نقاشی ساختمان، خدمات ساخت کابینت، خدمات بنایی و گچ‌کاری و هرگونه خدماتی که مورد نیاز شماست قابل سفارش است.

هدف تیم استادکار بهبود کیفیت و دسترسی آسان به خدمات مورد نیاز شماست. در واقع استادکار پلی است میان  متخصصان و تکنسین‌های ماهر و کسانی که به خدمات متخصصان نیاز دارند. از ویژگی‌های استادکار امکان ثبت سفارش رایگان و استفاده از خدمات بازدید و کارشناسی رایگان است. همچنین تیم پشتیبانی استادکار در تمامی مراحل انجام سفارش در کنار شماست تا از رضایت خاطرتان اطمینان حاصل کند. از ویژگی‌های دیگر استادکار ارائه قیمت های شفاف قبل از شروع کار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت سفارش و مزیت‌های دیگر به سایت و یا اپلیکیشن استادکار مراجعه کنید.

همچنین برای ثبت سفارش خود می توانید از کد هدیه ost10 برای تخفیف 20% تا سقف 50 هزارتومان استفاده کنید.