۰ نفر

برای تعمیر مبلمان و وسایل چوبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸
کد خبر: 339587
برای تعمیر مبلمان و وسایل چوبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

مبلمان و وسایل چوبی از عناصر مهم در چیدمان و طراحی دکوراسیون خانه محسوب می‌شوند. هماهنگی پارچه و سبک مبلمان با دیگر اجزای دکوراسیون زیبایی محیط را چند برابر خواهد کرد و به همین دلیل توجه و دقت در انتخاب مبلمان حائز اهمیت است.

از آنجا که تعویض و خرید وسایل چوبی و مبلمان هزینه زیادی دارد، می توان در صورت سالم بودن بدنه و کلاف چوبی، گزینه تعمیرات مبلمان را نیز در نظر گرفت تا از صرف هزینه‌های گزاف جلوگیری شود. ما در این مقاله سعی می‌کنیم راه‌کارهایی برای تعمیرات مبلمان ارائه دهیم تا یک تغییر دکوراسیون مفید و کم هزینه را تجربه کنید.

بررسی و تعمیر خراشیدگی مبل

در صورتی که بدنه مبلمان سالم است و چوب کمی خراش دارد می‌توان سطوح خراشیده را به آسانی ترمیم کرد. اما اگر آسیب‌دیدگی عمیق باشد، بهتر است از متخصصان درخواست کرد تا با استفاده از تجهیزات مناسب آسیب‌دیدگی را برطرف کنند و دوباره چوب را صیقل دهند و رنگ کنند. در صورت سالم بودن مبلمان می‌توان پس از تمیز کردن سطح مبل، از واکس مخصوص برای افزایش عمر چوب و جلا بخشیدن به آن استفاده کرد.

استادکار

تعویض پارچه و فوم مبلمان

رنگ مبلمان به مرور زمان خسته کننده خواهد شد و نیاز به تغییر احساس می‌شود، در این صورت می‌توان پارچه مبلمان، رویه کوسن‌ها و رنگ مبلمان را تغییر داد.

در صورت پاره شدن و یا کثیف شدن پارچه‌ی مبلمان می‌توان آن را تعویض کرد و با هر پارچه دلخواه و متناسب با بدنه را جایگزین کرد. اگر کلاف مبلمان سالم است، به جای تعویض مبلمان می‌توان تعمیرات انجام داد. خرابی پایه مبل، نشیمنگاه، خراشیدگی بدنه و بسیاری از مشکلات مبل قابل تعمیر است. مثلا فوم و اسفنج داخل مبل ممکن است به مرور زمان حالت خود را از دست بدهد و هنگام نشستن فرو برود برای حل این مشکل می‌توان فوم را پشت و رو کرد و در صورتی که مشکل حل نشد اقدام به تعویض فوم نمود.

آیا می‌توان رنگ بدنه مبلمان را تغییر داد؟

بله می شود. برای تغییر رنگ سرویس چوبی یا مبلمان قبل از هرچیزی باید درمورد جنس آن اطلاعات بدست آورد، اینکه جنس مبلمان چوبی است یا ام دی اف یا متریال دیگری، اگر چوبی است نوع چوب چیست، جنس روکش و یا نوع رنگ روی بدنه چیست و سوالاتی از این دست می‌تواند در رسیدن به نتیجه مطلوب موثر باشد. پس از اطلاع از موارد فوق نوبت به انتخاب رنگ و پوشش جدید خواهد رسید.

استادکار

استفاده از راهنمایی‌ها و نظرات متخصصان تعمیر مبل می‌تواند هزینه‌های جانبی را کاهش دهد و همچنین خروجی مطلوب را به همراه داسته باشد. همانطور که در بالا اشاره شد هزینه تعمیرات مبلمان در مقابل هزینه تعویض بسیار ناچیز است و اگر در این زمینه از تجربه متخصصان استفاده شود با کم‌ترین هزینه بهترین نتیجه بدست خواهد آمد.

چطور نجار و تعمیرکار مبل پیدا کنیم؟

چه به دنبال تعمیر مبل و ساخت مبل جدید باشید و چه قصد ساختن وسایل چوبی را داشته باشید، می توانید از مبل ساز و متخصص نجاری که در اپلیکیشن استادکار فعال هستند بخواهید به منزل شما مراجعه کرده و با بازدید و کارشناسی رایگان راهنمایی های لازم را به شما ارائه کنند. این کار باعث می شود قبل از شروع کار از قیمت نهایی آن آگاه باشید و بدانید که چطور با چه هزینه ای، چه نتیجه ای را به دست می آورید. برای اینگونه خدمات می توانید از تعمیرات مبل آنلاین و نجاری آنلاین بهره ببرید.

استادکار چه خدماتی ارائه می‌کند

استادکار اپلیکیشن درخواست خدمات است که با در اختیار داشتن متخصصان باتجربه و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف آماده ارائه خدمات به شماست. اپلیکیشن استادکار با خدماتی همچون تعمیرات مبلمان و سرویس چوبی، خدمات نظافت منزل، طراحی و دوخت پرده، خدمات تاسیساتی و بسیاری از خدمات مورد نیاز، پلی است میان متخصصان ممتاز و کسانی که به تخصص و تجربه اهمیت می‌دهند. یکی از ویژگی‌‌های مهم استادکار ارائه قیمت‌های شفاف قبل از شروع کار است. همچنین کارشناسی و مشاوره رایگان از دیگر مزیت‌های استادکار محسوب می‌شود. تیم پشتیبانی این مجموعه نیز در تمامی مراحل انجام سفارش در کنار شماست تا از کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل کند و همچنین آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما است.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت سفارش، شرایط و ویژگی‌های سفارش و قیمت‌ها می‌توانید به سایت و اپلیکیشن استادکار مراجعه کنید.