۰ نفر

تاثیر دوربین مدار بسته بر امنیت اجتماعی

۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۱۰
کد خبر: 338092
تاثیر دوربین مدار بسته بر امنیت اجتماعی

کارشناسان حوزه تجهیزات الکترونیک با توجه به روند بازار بر این باورند که با توجه به تغییرات بوجود آمده در صنعت دوربین مدار بسته و همچنین نیاز روز افزون جامعه به بالا بردن امنیت محیطی خود صنعت سیستم های امنیتی حفاظتی و به خصوص نصب دوربین مدار بسته در سال های آتی رشد قابل توجهی خواهد داشت و بخش بزرگی از بازار الکترونیک ایران را در بر خواهد گرفت.

تغییرات روزانه در صنعت فروش دوربین مدار بسته باعث شده بسیاری از اصناف به سمت تصمیم بر نصب یک سیستم مدار بسته قوی بگیرند و علاوه بر استفاده از کاربرد های نظارتی و امنیتی آن بتوانند نسبت به انجام برخی ارزیابی ها در بخش فروش نیز از این سیستم ها بهره ببرند، به عنوان مثال یک فروشگاه بزرگ را در نظر بگیرید که امکان مناسب بودن فضای هر بخش برای مشتریان بسیار سخت است، اما با یک سیستم نظارت تصویری شما میتوانید تصاویر بخش های مختلف فروشگاه را طی یک هفته بررسی کنید و نقاط ضعف چینش در فروشگاهتان را به راحتی متوجه شده و اقدام به برطرف نمودن آنها نمایید.

photo_2019-02-25_13-03-08

البته مهم‌ترین فایده‌ی دوربین‌ مداربسته برای نهادهای حکومتی برقراری امنیت به صورتی بهینه است. دوربین‌ مداربسته به‌عنوان یک عامل پیشگیری کننده عمل می‌کند و جرائم را کاهش می‌دهد. اگر جرمی در پارک رخ ندهد هزینه‌ای هم برای پیگیری آن پرداخت نمی‌شود. اگر کسی در شهر خرابکاری نکند و روی مجسمه و دیوارها چیزی ننویسد و گرافیتی کار نکند، هزینه‌‌ای هم برای جایگزین کردن مجسمه‌ها و تمیز کردن دیوارها پرداخت نمی‌شود.

در حالی که حفاظت جان و دارایی شهروندان در اولویت قرار دارد، دوربین‌ مداربسته عمومی برای پیگیری‌های پس از وقوع حادثه نیز مفید است. دوربین‌ مداربسته امکان ارزیابی موقعیت به شکل آنلاین را برای نیروهای پلیس فراهم می‌کند و از این طریق جان بسیاری از آن‌ها را در موقعیت‌های خطرناک نجات می‌دهد.

با امکاناتی که سیستم‌های دوربین‌ مداربسته فراهم می‌کنند، هزینه‌ی ایجاد امنیت برای مردم کاهش می‌یابد که با توجه به کاهش و کسری بودجه کشورها، امری ضروری به نظر می‌رسد، زیرا در این حالت ماموران پلیس مجبور نیستند 24 ساعته بر تصاویر دوربین‌ مداربسته نظارت داشته باشند یا در خیابان‌ها گشت بزنند و در عین حال، وقتی حادثه‌ای در جایی از شهر رخ می‌دهد به سرعت خبردار می‌شوند.

photo_2019-02-25_13-03-02

البته نصب دوربین‌ مداربسته نباید به پروژه‌ای پرهزینه تبدیل شود؛ برای آغاز می‌توان با نصب دوربین‌ مداربسته در تنها چند مکان جرم‌خیز شروع کرد و اندک‌اندک آن‌ها را افزایش داد. بدون‌شک وجود نرم‌افزار مناسب برای برآوردن نیازهای امنیتی شهر از مهم‌ترین بخش‌های این سیستم‌ها تلقی می‌شود. به‌علاوه، نرم‌افزار باید قادر به هماهنگ شدن با انواع دوربین‌ مداربسته تولید شرکت‌های مختلف باشد تا بتواند به‌درستی دوربین‌ها را در سیستم یکپارچه کند. هم‌چنین، نرم‌افزار باید به‌راحتی به روز رسانی شود تا قادر به برآوردن نیازهای روز باشد.

شرکت فنی مهندسی دیدافزا با سال ها تجربه در نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی پکیج های متنوع دوربین مدار بسته با کاربری های متفاوتی را برای نیاز های امنیتی با گستره های متفاوت ارائه نموده است. شما میتوانید پیکج های آنالوگ، تحت شبکه و ترکیبی دوربین مداربسته شرکت دید افزا را از برند RDS در سایت شرکت دیدافزا و شبکه های مجازی این شرکت ببینید.

پکیج های دوربین مداربسته شرکت دیدافزا از تعداد 2 دوربین مداربسته و دستگاه ضبط  تا تعداد 32 دوربین باتوجه به نیاز کاربران به صورت آماده موجود است. شما میتوانید با مشاوره رایگان و بازدید از محل توسط کارشناسان مجرب دیدافزا پکیج مورد نظر خود را با توجه به نیاز نظارتی با اطمینان خاطر انتخاب نمایید جهت دریافت مشاوره رایگاه و سفارش محصولات با ما در تماس باشید : 02191077088.