۰ نفر

انتخاب کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی

۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۳۰
کد خبر: 330626
انتخاب کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی

پذیرایی از مهم ترین بخش های خانه محسوب شده که با انتخاب کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی مناسب می توان به خوبی به زیبایی دکوراسیون داخلی آن کمک کرد.

با انتخاب کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی مناسب می توانید دکوراسیون پذیرایی خود را به بهترین نحو ممکن زیبا سازید و از حضور در آن لذت ببرید. انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی مناسب باعث زیبایی و جذابیت محیط پذیرایی می شود. پذیرایی از مکان هایی محسوب می شود که با ورود افراد به خانه در چشم می آید و زیبایی آن بسیار مهم است.

02

فاکتورهای موثر در انتخاب کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی

برای انتخاب پوستر دیواری پذیرایی فاکتورهای متعددی را بایستی مورد نظر قرار داد. یکی از این فاکتورها قیمت کاغذ دیواری است. براساس طرح های متنوع امروزی که می توان برای کاغذ دیواری پذیرایی در نظر گرفت، قیمت کاغذ دیواری متفاوت است. البته علاوه بر طرح انتخابی که بر روی قیمت کاغذ دیواری تاثیرگذار است، نوع برند و جنس انتخابی هم از عمده عوامل تاثیرگذار بر قیمت کاغذ دیواری پذیرایی است. کاغذ دیواری های باکیفیت تر دارای قیمت بالاتری هستند.

یکی از فاکتورهای اساسی تناسب بین کاغذ دیواری و پوستر دیواری با وسایل منزل، رنگ مبلمان، پرده ها و ... می باشد. انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی براساس سلایق مختلف و علایق افراد مختلف می تواند متفاوت انتخاب شود. جهت انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی مناسب بهتر است با مشاوران دکوراسیون داخلی مشورت نمایید.

وجود تناسب و هارمونی بین وسایل اتاق پذیرایی و کاغذ دیواری پذیرایی یکی دیگر از اصول مهم در انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی است که بایستی به آن توجه فراوان کرد. به عنوان مثال اگر دکوراسیون داخلی بصورت کلاسیک و سلطنتی است، پوستر دیواری مورد استفاده بایستی از طرح های کلاسیک و سلطنتی باشد تا هارمونی و هماهنگی برقرار شود. خوشبختانه تنوع طرح های ایجادی در زمینه کاغذ دیواری پذیرایی این امکان را فراهم کرده است که برای محیط های مختلف پذیرایی بتوان از پوستر دیواری و کاغذ دیواری متناسب با آن محیط استفاده کرد.

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی متناسب با وسایل خانه می تواند زیبایی فراوانی را برای محیط خانه فراهم نماید. نسل جدید کاغذ دیواری ها بصورت پوستر دیواری است که طرح انتخابی بر روی آن حالت پوستری دارد. پوستر دیواری پذیرایی با طرح  های خاص خود می تواند به خوبی در زیباسازی پذیرایی موثر باشد. در پوستر دیواری تصویر و نمای کلی از چیده شدن قطعات تصویر به صورت پازل فراهم می شود.

انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری پذیرایی

خوشبختانه تنوع طرح در پوستر دیواری و کاغذ دیواری پذیرایی بسیار بالا است و می توان متناسب با دکوراسیون داخلی مختلف اقدام به سفارش کاغذ دیواری پذیرایی نمود. از طرح های امروزی کاغذ دیواری پذیرایی می توان به پوستردیواری مدرن اشاره کرد که گزینه ی مناسبی برای ایجاد دکوراسیون شیک برای پذیرایی است. سبک مدرن در کنار استفاده از حالت ساده می تواند بخوبی برای دکوراسیون پذیرایی مورد استفاده قرار گیرد. طرح هایی نظیر دیوار آجری و یا سنگ آنتیک از جمله طرح های مدرن کاغذ دیواری پذیرایی محسوب می شود.

04

نوع دیگر کاغذ دیواری پذیرایی نوع کلاسیک است. در نوع کلاسیک از طرح های کلاسیک و اسلیمی برای کاغذ دیواری استفاده می شود. طرح انتخابی برای کاغذ دیواری کلاسیک بایستی متناسب با فضا انتخاب شود، اگر فضا شلوغ است بایستی از طرح های ساده تر استفاده نمایید.

کاغذ دیواری پذیرایی سه بعدی

نوع مدرن کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی نوع سه بعدی است. در کاغذ دیواری سه بعدی فضای طبیعی و واقعی برای مخاطبان فراهم می شود. در واقع با ایجاد حاشیه ها در کاغذ دیواری پذیرایی حالت سه بعدی برای مخاطب فراهم می شود که بسیار ویژه و منحصر به فرد است.

در نوع سه بعدی پوستر دیواری پذیرایی می توان از تصاویر مختلف و مورد علایق افراد استفاده کرد که بسیار جذاب است. تنها واحد های معتبر چاپ کاغذ دیواری قادر به ایجاد کاغذ دیواری سه بعدی هستند. استفاده از تصاویر مناظر در حالت سه بعدی می تواند بسیار زیبا باشد، زیرا فرد با آن تصور می نماید که در فضای طبیعی و واقعی قرار دارد.

پوستر دیواری پشت تلویزیون

یکی از مکان هایی که بسیار در چشم است و زیبایی آن در زیبایی خانه بسیار موثر است، پشت تلویزیون است. برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون می توان از پوستر دیواری با طرح های گل بخوبی منظره مناسبی را برای مخاطبان فراهم کرد که افراد از دیدن تلویزیون لذت ببرند.

ابعاد پوستر دیواری پشت تلویزیون می تواند متفاوت و متناسب با ابعاد دیوار پشت تلویزیون انتخاب شود. طرح هایی که باعث حس آرامش در مخاطبان شود برای این نوع پوستر دیواری بسیار مناسب است.

انتخاب کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی متناسب با ابعاد پذیرایی

انتخاب طرح مناسب برای کاغذ دیواری پذیرایی متناسب با ابعاد پذیرایی، اصلی است که بایستی خریداران کاغذ دیواری به آن توجه فراوان داشته باشند. برای محیط کوچک استفاده از رنگ های روشن و طرح های عمودی می تواند بسیار مناسب باشد. این طرح ها باعث می شود که دیوارها بلندتر در نظر آیند و محیط پذیرایی شما برای مخاطب بزرگتر نشان داده شود.

ابعاد چاپی طرح های ارائه شده برای پوستر دیواری پذیرایی متنوع بوده و قابلیت استفاده از آن را برای دیوارها با ابعاد مختلف فراهم کرده است. شما می توانید ابعاد را به واحد چاپی ارائه کرده و کاغذ دیواری متناسب با ابعاد خود را دریافت نمایید.

عرضه جدیدترین کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی

اگر به دنبال کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی و به روز هستید می توانید به مرکز دکور آذین مراجعه نمایید. این مرکز برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی با در اختیار قرار دادن آلبوم کاغذ دیواری انتخاب را برای مشتریان عزیز آسان ساخته است.

شما برای بازدید طرح های مختلف کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی نیازی نیست که حتما به به مرکز دکور آذین مراجعه نمایید، بلکه با رجوع به وب سایت دکور آذین می توانید انواع طرح و برندهای مطرح کاغذ دیواری به ویژه کاغذ دیواری و پوستر دیواری پذیرایی را مشاهده و انتخاب کنید.

دکور آذین معتبرترین و زیباترین کاغذ دیواری پذیرایی را با برند مطرح و روز دنیا با کیفیت بالا برای مخاطبان فراهم می نماید. قیمت چاپ کاغذ دیواری در این مرکز بسیار مقرون به صرفه است و چاپ کاغذ دیواری در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت بالا انجام می شود.

قابلیت سفارش کاغذ دیواری و پوستر دیواری در دکور آذین این امکان را فراهم آورده است که بتوانید سفارشی ترین و به روز ترین کاغذ دیواری روز دنیا را متناسب با سلایق متفاوت به دست آورید.

جهت خدمات تهیه و چاپ کاغذ دیواری و پوستر دیواری به ویژه کاغذ دیواری پذیرایی و تهیه انواع آن و انتخاب طرح مناسب، شما می توانید به وب سایت دکور آذین مراجعه کنید و با شماره تماس های ذیل تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت مشورت کنید.

شماره های تماس:  02188520793 ، 02188524368 و 09191789332

آدرس وب سایت :www.decorAzin.ir