۰ نفر

خرید خودرو با وام 25میلیونی دیگر تکرار نمی‌شود

3 روزه 60 هزار خودرو فروش رفت

۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۲۲:۱۹
کد خبر: 103178
3 روزه 60 هزار خودرو فروش رفت

مدیرعامل ایران خودرو از فروش ۶۰ هزار دستگاه خودرو در ۳ روز اول اجرای طرح خرید با وام ۲۵ میلیون تومانی خبرداد و گفت: زمان تحویل خودروها همچنان ۳۰روزه است.

هاشم یکه زارع در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، گفت: در سومین روز از اجرای طرح خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی، تا انتهای امروز ۳۰ هزار دستگاه خودرو به فروش رسید، ضمن اینکه در سومین روز از اجرای طرح، در مجموع ۶۰ هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان به فروش رفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: تحویل خودروها همچنان ۳۰ روزه است؛ به این معنا که فردی که در این طرح ثبت نام کرده، ودیعه را واریز و مدارک را تحویل دهد؛ می تواند و بعد از حداکثر ۳۰ روز از زمان تحویل مدارک و امضای اولین چک، خودرو خود را تحویل بگیرد، بنابر این زمان تحویل خودروها ۶۰ روزه نیست.

وی با اشاره به برخی محدودیتها در فروش خودروی پژو پارس در طرح خرید با وام ۲۵ میلیون تومانی تصریح کرد: برای رفاه حال مردم، عصر امروز ۳ هزار دستگاه خودرو پژو پارس به طرح اضافه شده است.

یکه زارع گفت: شرایط خرید خودرو با وام ۲۵ میلیون تومانی دیگر تکرار نخواهد شد، چراکه شرایطی برای خرید خودرو با پیش پرداخت اندک، وام ۲۵ میلیون تومانی و نیز وام ۱۶ درصدی، دیگر تکرار نخواهد شد.

وی اظهار داشت: محدودیتی به لحاظ فروش خودرو از سوی گروه صنعتی ایران خودرو وجود ندارد و تا آخر اردیبهشت ماه که دوره اجرای طرح تعیین شده است، می توانیم ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو به فروش برسانیم.