۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

آخرین قیمت سکه در معاملات امروز

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۵۲
کد خبر: 634936
آخرین قیمت سکه در معاملات امروز

در شرایطی که بازار اونس جهانی در اولین روز معاملاتی خود با افت قیمت با نرخ ١٨۴٩ دلار و ۶۵ سنت ثبت شده، اما قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت.

اقتصاد آنلاین – صبا نوبری؛به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۹۰۰ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۵٣١ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ١۵٠ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۶۴۰ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۴٩۵ هزارتومان بود که افزایشی نزدیک به ۴٠ تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۵٠٢ هزار تومان، افزایش قیمتی در حدود ١۵ هزار تومان داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ٧۵٠ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ٧٠٢ هزار تومان افزایش قیمت اندکی را نشان می‌دهد. 

حباب سکه چقدر است؟

با افزایش شدید قیمت‌ها، تقاضا کاهش و حباب انواع سکه کاهش یافته است؛ به این ترتیب هر سکه امامی ۶٧١ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ٢٠ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ٢۵٢ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ١٠۴ هزار تومان حباب دارد.