۰ نفر

گزارش بازار در نیمه اول معاملات؛

سکه امامی ۷۰ هزار تومان گران شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۲
کد خبر: 634464
سکه امامی ۷۰ هزار تومان گران شد

قیمت انواع سکه در بازار طلا تحت تاثیر افزایش قیمت دلار تا پله‌های انتهایی کانال ۲۸ هزار تومان در بازار آزاد و برخلاف روند کاهشی اونس جهانی افزایش قیمت را تجربه می‌کند. به‌طوریکه قیمت سکه امامی ۷۰ هزار تومان افزایش یافته است.

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که بازار اونس جهانی در اولین روز معاملاتی خود با اندکی کاهش با نرخ ۱۸۵۹ دلار و ۷۰ سنت ثبت شده، اما بازار طلا و سکه تحت تاثیر صعود قیمت دلار تا پله‌های انتهایی کانال ۲۸ هزار تومان افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند، به‌طوریکه قیمت سکه امامی ۷۰ هزار تومان افزایش یافته است. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۳۹۷ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۳۳۶ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ۷۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۴۱۲ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۳۹۵ هزارتومان بود که افزایشی نزدیک به ۲۰هزار تومان روبرو بوده است. 

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۴۰۸ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادلل ۴ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان، افزایش قیمت اندکی داشته است. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۶۵۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان افزایش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۷۲۸ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۷۴ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۲۳۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۹۲ هزار تومان حباب دارد.