۰ نفر

گزارش امروز بازار؛

افزایش ۱۸۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۹
کد خبر: 631220
افزایش ۱۸۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی

بازار طلا و سکه تحت تاثیر افزایش قیمت اونس جهانی و رفت و آمد دلار میان کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومان، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه کرد؛ به‌طوریکه سکه امامی ۱۸۰ هزار تومان گران شد اما ربع سکه برخلاف جهت بازار با ۵۰ هزار تومان کاهش روبرو بود.

اقتصادآنلاین – پانیذ رحیمی؛ در حالیکه قیمت دلار در میان کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومان در نوسان است، قیمت اونس جهانی با اندکی افزایش به نرخ ۱۹۰۱ دلار و ۲۰ سنت رسیده است، در نتیجه بازار طلا و سکه افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. این در حالی است که ربع سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت همراه بوده است. 

به این ترتیب سکه امامی در این لحظه از معاملات با نرخ ۱۳ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که افزایشی در حدود ۱۸۰ هزار تومانی را نسبت به قیمت روز گذشته، معادل ۱۲ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز در این ساعت از معاملات  با قیمت ۷میلیون و ۱۵۵ هزارتومان معامله می‌شود که  نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته ۱۰ هزار تومان افزایش را تجربه کرده است. 

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۲۰۲ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته کاهش حدود ۵۰ هزار تومانی داشته است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته، ۴ میلیون ۲۵۲ هزار تومان بود. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۶۰۷ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به نرخ روز گذشته آن معادل ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان، افزایش اندکی را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۵۹۱ هزارتومان، نیم سکه، ۸۹۰ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۷ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۶۳ هزار تومان حباب دارد.