۰ نفر

به دنبال کاهش قیمت اونس جهانی؛

سکه امامی به کانال ۱۲ میلیون باز می گردد؟

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲
کد خبر: 630748
سکه امامی به کانال ۱۲ میلیون باز می گردد؟

بازار طلا و سکه تحت تاثیر کاهش قیمت اونس جهانی، اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد؛ به طوریکهقیمت انواع سکه در بازار یا ثابت باقی ماند و یا با نوسانات کاهشی اندکی روبرو شد.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ در حالیکه قیمت دلار در کانال ۲۷ هزار تومان نوسانات افزایشی را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند، بازار طلا و سکه به دنبال کاهش قیمت اونس جهانی که در اولین روز معاملاتی بازار جهانی به نرخ ۱۹۱۷ دلار و ۴۹ سنت ثبت شده است، کاهش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند.  

به این ترتیب سکه امامی در این لحظه از معاملات با نرخ ۱۳ میلیون و ۴۹ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که کاهشی در حدود ۳۵ هزار تومانی را نسبت به قیمت روز گذشته، معادل ١٣ میلیون و ۸۵ هزار تومان نشان می‌دهد. 

نیم سکه نیز در این ساعت از معاملات  با قیمت ۷میلیون و ۱۸۰ هزارتومان معامله می‌شود که  نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته معادل ۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان کاهش ۱۵ هزار تومانی را تجربه کرده است. 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۲۳۲ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته کاهش حدود ۱۰ هزار تومانی داشته است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته، ۴ میلیون ۲۴۳ هزار تومان بود. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵۸۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به نرخ روز گذشته آن معادل ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، نوسانات اندکی را ثبت کرده است. 

حباب سکه چقدر است؟

به دنبال کاهش قیمت سکه و افزایش تقاضا حباب سکه نسبت به روز گذشته بزرگتر شده؛ به این ترتیب هر سکه امامی ۴۶۹ هزارتومان، نیم سکه، ۸۸۶ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۸۲ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵۰ هزار تومان حباب دارد.