۰ نفر

به دنبال کاهش قیمت دلار و تعطیلی بازارهای جهانی؛

قیمت سکه در مدار کاهشی قرار گرفت

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
کد خبر: 630607
قیمت سکه در مدار کاهشی قرار گرفت

بازار طلا و سکه تحت تاثیر تعطیلی بازار جهانی و کاهش نرخ دلار، اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد؛ به طوریکه انواع سکه در بازار با کاهش قیمت روبرو بوده‌اند.

اقتصاد آنلاین -  پانیذ رحیمی؛ در حالیکه قیمت دلار در مدار کاهشی قرار گرفته و به نظر می‌رسد در مسیر بازگشت به نیمه کانال ۲۷ هزار تومان گام برمی‌دارد، از سوی دیگر نیز تعطیلی بازار جهانی طلا و آخرین تغییرات این بازار که در روندی کاهشی قرار داشت، سبب کاهش قیمت انواع سکه در بازار طلا و سکه شده است. 

به این ترتیب سکه امامی در این لحظه از معاملات با نرخ ۱۳ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که کاهشی در حدود ۲۵ هزار تومانی را نسبت به قیمت روز معاملاتی پنجشنبه، معادل ١٣ میلیون و ۱۶۹ هزار تومان نشان می‌دهد. 

نیم سکه نیز در این ساعت از معاملات  با قیمت ۷میلیون و ۲۷۵ هزارتومان معامله می‌شود که  نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز پنجشنبه کاهش ۵ هزار تومانی را تجربه کرده است. 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۲۷۳ هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته کاهش حدود ۱۰ هزار تومانی داشته است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در هفته گذشته، ۴ میلیون ۲۸۲ هزار تومان بود.  

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵۸۰ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به نرخ روز پنجشنبه آن معادل ۲ میلیون و ۵۸۲ هزار تومان، کاهش قیمت اندکی را ثبت کرده است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۴۱۹ هزارتومان، نیم سکه، ۸۶۷ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۷۶ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۲۱ هزار تومان حباب دارد.