۰ نفر

با انتشار اخبار ضدونقیض سیاسی؛

دلار میان کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومان در نوسان است

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴
کد خبر: 628766
دلار میان کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومان در نوسان است

درحالیکه خبر آزادسازی دارایی ۷ میلیارد دلاری ایران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تکذیب شده و ابهامات پیرامون مذاکرات وین و حذف نام سپاه پاسداران از لیست سازمان‌های تروریسی افزایش یافته، قیمت دلار از روز گذشته روندی افزایشی در پیش گرفت و وارد کانال 28 هزار تومان شد اما در ادامه معاملات اندکی نوسان داشت به طوری که تا این لحظه معادل 27 هزار و 960 تومان خرید و فروش می‌شود.

اقتصاد آنلاین -  پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار روز گذشته متاثر از انتشار اخباری حاکی از تکذیب خبر آزادسازی دارایی ۷ میلیارد دلاری ایران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا و همچنین افزایش ابهامات در رابطه با مذاکرات وین و نشر اخباری مبنی بر احتمال عدم حذف نام سپاه پاسداران از لیست سازمان‌های تروریستی جهش یافت، به طوریکه معاملات را با قیمت ٢٧ هزار و ۹۰۰ تومان به پایان برد. این اسکناس صبح امروز را ضمن ورود مجدد به کانال ۲۸ هزار تومان با اندکی افزایش‌ با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰ تومان معاملات را آغار کرد و اما در ادامه معاملات با اندکی نوسان معادل 27 هزار و 960 تومان معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و 246 تومان برای خرید و ۲۵هزار و 526 تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۲۰۷ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۵۰۹ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش اندکی را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و 376 تومان برای خرید و ۲۸ هزار و 719 تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۹۵ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۷۲ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایشی در حدود 150 تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۴۳۳ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۱۸۰ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۳۱۸ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۶۶ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۶۴۲ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۳۵۷ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ۳۸۱ برای فروش و ۲۸ هزار و ۹۹ برای خرید افزایش قیمتی در حدود ۲۵۰ تومان را نشان می‌دهد.