۰ نفر

آرامش بازار پس از چند روز طوفانی؛

بازگشت دلار از مقاومت قیمتی ۲۸ هزار تومان

۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴
کد خبر: 627950
بازگشت دلار از مقاومت قیمتی ۲۸ هزار تومان

در صبح آخرین روز معاملاتی هفته نرخ دلار در بازار آزاد نسبت به روز گذشته ثبات نسبی را تجربه کرد، به طوریکه در این لحظه از معاملات معادل ٢٧ هزار و ٨٢٠ تومان قیمت خورده است.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که از ابتدای هفته روندی افزایشی داشت، روز یکشنبه وارد کانال ۲۸هزارتومان شد و به پیشروی ادامه داد. اما این اسکناس پس از نوسانات ملایمی را در پله اول این کانال تجربه کرد، روز گذشته با روندی کاهشی به کانال ٢٧ هزار تومان بازگشت و معاملات را با نرخ ٢٧ هزار و ٧٨٠ به پایان برد. اما قیمت دلار آزاد صبح امروز را با نرخ ٢٧ هزار و ٨٠٠ تومان آغاز کرد و در ادامه معاملات با اندکی نوسان معادل ٢٧ هزار و ٨٢٠ تومان معامله شد. 

کانون صرافان نیز دلار را ٢۴ هزار و ٩۶٧ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٢۶٠ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ٩ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٢٧۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی در حدود ۵٠ تومان را در قیمت خرید را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٢۴ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۴٠۸ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۶٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٣٨٧ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهش حدود ۵٠ تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ١٠٨ تومان برای فروش و ۲۴هزار و ٨۵٨ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ١٩٠ تومان برای فروش و ٢۴ هزار و ٩٣٩ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با حدود ۸۰ تومان کاهش در قیمت را نشان می‌دهد. 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ١٩٠ تومان برای فروش و ٢٧ هزار و ٩٠٩ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ٣٢١ برای فروش و ۲۸ هزار و ٣٩ برای خرید کاهش قیمتی در حدود ١٣٠ تومان را نشان می‌دهد.