۰ نفر

گزارش بازار امروز؛

روند صعودی سکه متوقف شد

۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۸
کد خبر: 627247
روند صعودی سکه متوقف شد

بازار طلا و سکه صبح امروز را به پیروی از افزایش اندک قیمت دلار در بازار آزاد با افزایش قیمت‌ انواع سکه نسبت به روز گذشته آغاز کرد اما در ادامه معاملات قیمت‌ها تغییر چندانی نداشت و بازار تقریبا با ثبات بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بدر شرایطی که در اولین روز معاملاتی بازار جهانی، قیمت اونس جهانی با اندکی کاهش معادل ۱۹۶۴ دلار و ۹ سنت ثبت شده است اما بازار طلا و سکه به پیروی از ورود قیمت دلار به کانال ۲۸ هزار تومان در بازار آزاد در روز گذشته، امروز هم با روندی افزایشی در معاملات صبح رو به رو بود. اما در ادامه معاملات قیمت‌ها در این بازار اندکی ثبات پیدا کرد.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۲۳۷ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۱۳۴ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود  ۱۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

 نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۳۹۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۳۶۵ هزارتومان بود که با افزایشی حدود ۳۰ هزار تومان روبرو بوده است.

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۳۰۲ هزارتومان قیمت خورده است. عصر روز گذشته این سکه با قیمت ۴میلیون و ۲۵۲ هزارتومان معامله می‌شد که حدود ۵۰ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵۵٢ هزارتومان معامله می‌شود که در طی چند روز اخیر بدون تغییر باقی مانده و با همین نرخ خرید و فروش می‌شود.

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه در مقایسه با روز گذشته با اندکی کاهش قیمت نسبت به این ترتیب هر سکه امامی ۲۴۳ هزارتومان، نیم سکه، ۹۰۰ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۵۱ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۵۴ هزارتومان حباب دارد