۰ نفر

سیگنال دلار به طلا؛

افزایش قیمت سکه متوقف شد

۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶
کد خبر: 626131
افزایش قیمت سکه متوقف شد

امروز اونس جهانی اندکی افت قیمت را تجربه کرد و دلار نیز که در معاملات صبح صعودی بود پس از انتشار اخبار مربوط به آزادسازی منابع ارزی ایران، کاهش قیمت یافت. به دنبال این موضوع انواع قیمت سکه برخلاف روند افزایشی آن در صبح امروز، به ثبات نسبی رسید. این در حالی است که قیمت سکه امامی روند افزایشی ملایمی را در پیش گرفته است.

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه پس از افزایش قیمت انواع سکه در صبح امروز، در این لحظه از معاملات با اندکی کاهش قیمت‌ها مواجه شده است. اونس جهانی نیز نسبت به روز گذشته اندکی کاهش را تجربه کرده و به ١٩٢۶دلار و ٨ سنت به ازای هر اونس رسیده است. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات ۱۲ میلیون و ٨١۶ هزار تومان  قیمت خورده که با توجه به نرخ روز گذشته معادل ١٢ میلیون و ٨٠١ هزار تومان ،  اندکی افزایش قیمت داشته است.

نیم سکه نیز با  قیمت ۷ میلیون و ٢۵٣ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۷ میلیون و ۲۷۰ هزارتومان، اندکی کاهش قیمت داشته است. 

همچنین ربع سکه، ۴ میلیون و ١۵٢ هزار تومان قیمت خورده که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته آن معادل ۴ میلیون و ۱۵۰ هزارتومان، شاهد اندکی افزایش قیمت بوده است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵٠١ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که در مقایسه با آخرین قیمت آن معادل ٢ میلیون و ۴۵٨ هزار تومان در روز گذشته اندکی افزایش قیمت داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب سکه نسبت به روز گذشته اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب سکه امامی، ٢٧۶هزارتومان، نیم سکه، ٩٨٢ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ١۴٠ هزارتومان و هر سکه یک گرمی، ٩۵۵ هزارتومان حباب دارد.