۰ نفر

به دنبال کاهش قیمت اونس و دلار؛

قیمت سکه کاهشی شد

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبر: 625944
قیمت سکه کاهشی شد

در شرایطی که در معاملات امروز اونس جهانی مثل روز گذشته کاهش قیمت اندکی را تجربه کرد و قیمت دلار در بازار آزاد شاهد افت قیمت بود ودر این لحظه در نیمه‌های اول کانال ۲۷ هزار تومان شناور است، قیمت انواع سکه اندکی کاهش داشته. این در حالی است که قیمت سکه امامی با افزایشی حدود ۱۵۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته روبرو بوده است.

اقتصادآنلاین – پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه به پیروی از روند نزولی که قیمت دلار در بازار آزاد در پیش گرفت با اندکی کاهش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته همراه بود. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات ۱۲ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان  قیمت خورده است که با توجه به نرخ روز گذشته معادل ١٢ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان ، حدود ۱۵۰هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

نیم سکه نیز با  قیمت ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان  معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته معادل ۷ میلیون و ۳۳۰ هزارتومان، هزار تومان حدود ۱۳۰ تومان کاهش قیمت داشته است.

همچنین ربع سکه، ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته معادل ۴ میلیون و ۱۸۰ هزارتومان هزار تومان، شاهد ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت بوده است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که تا این لحظه در مقایسه با آخرین قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اندکی کاهش قیمت داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب انواع سکه نسبت به صبح امروز اندکی کاهش یافته، این در حالی است که حباب سکه امامی افزایش قیمت داشته است؛ به این ترتیب سکه امامی، ۳۷۵ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۳۹ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۴۲هزارتومان و هر سکه یک گرمی، ۹۶۷ هزارتومان حباب دارد