۰ نفر

بازار طلا در نیمه اول معاملات؛

افزایش قیمت اندک سکه در بازار

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبر: 624182
افزایش قیمت اندک سکه در بازار

بازار طلا و سکه امروز با وجود ثبات قیمتی اونس جهانی، به دنبال نوسانات بازار ارز افزایش قیمت اندکی را تجربه کرد.

اقتصادآنلاین - پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه معاملات صبح روز جاری، چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه را با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته آغاز کرد.  اونس جهانی طلا در معاملات امروز تغییر قیمت چندانی نداشته است اما دلار آزاد که طی روزهای گذشته در مدار صعودی قرار داشت و وارد کانال ۲۷هزارتومان نیز شده بود، در افزایش اندک قیمت‌ها در بازار طلا اثرگذار بود.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۲ میلیون و ۴۵۲ هزار تومان قیمت خورده است. این سکه در روز گذشته با قیمت ۱۲ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان معامله می‌شد که افزایش قیمت ۵۳ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه با قیمت ۷ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ثبت شده است. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، معادل ۷ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان بوده است که تفاوت قیمت عمده‌ای نداشته است.

ربع سکه نیز امروز با حدود ۷هزارتومان افزایش با قیمت ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که باتوجه به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته که معادل ۴ میلیون و ۱۹۳ هزار تومان بود، تغییر چندانی را نشان نمی‌دهد.

هر سکه یک گرمی نیز به قیمت ۲ میلیون و ۴۵۶ هزار تومان رسیده است که در مقایسه با قیمت معادل ۲ میلیون و ۴۵۲ هزار تومان روز گذشته برای این سکه، تغییر قیمت زیادی نداشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب سکه نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب هر سکه امامی ۲۳۲ هزار تومان، نیم سکه، یک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۸۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۲۶ هزار تومان حباب دارد.