۰ نفر

گزارش امروز بازار طلا؛

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۶ اسفند / طلا دست از صعود کشید

۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۱۵
کد خبر: 621372
پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۶ اسفند / طلا دست از صعود کشید

بازار طلا و سکه با کاهش اندک قیمت دلار در معاملات امروز و همچنین سقوط اونس جهانی، اندکی کاهش قیمت را در معاملات عصر تجربه کرد.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ قیمت طلا و سکه امروز تحت تاثیر افزایش قیمت اندک اونس جهانی، در معاملات صبح کمی بالا رفت اما در ادامه معاملات اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد. از روز دوشنبه با شروع به کار بازارهای جهانی و افزایش قیمت اونس، بازار طلا نیز افزایش قیمت را تجربه کرد اما با اینکه اونس جهانی روز گذشته کاهش قیمت شدیدی را داشت، طلا به دلیل نوسانات بازار ارز و نااطمینانی از ادامه مذاکرات در مقابل سیگنال‌های اونس مقاومت کرد. امروز هم با وجود کاهش بهای اونس جهانی نسبت به روز گذشته، انواع سکه در معاملات صبح اندکی افزایش قیمت را تجربه کردند اما در معاملات عصر بار دیگر قیمت‌ها اندکی کاهش یافت.

به این ترتیب هر سکه امامی در معاملات امروز ۱۲میلیون و ۴۰۰هزارتومان قیمت خورده است. روز گذشته این سکه ۱۲میلیون و ۴۵۰هزارتومان معامله می‌شد که در معاملات عصر امروز کاهش ۵۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با ۲۰هزارتومان کاهش، ۷میلیون و ۳۵۰هزارتومات قیمت خورده است. این سکه روز سه شنبه ۷میلیون و ۳۷۰هزارتومان قیمت خورده بود.

همچنین ربع سکه با قیمت ۴میلیون و ۱۷۰هزارتومان معامله می‌شود. این سکه روز گذشته با قیمت ۴میلیون و ۲۰۰هزارتومان معامله می‌شد که ۳۰هزارتومان کاهش را نشان می‌دهد.

هر سکه یک گرمی نیز ۲میلیون و ۴۳۵هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته تغییرات قیمتی چندانی نداشته است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸عیار ۱میلیون و ۱۸۷هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته حدود ۵۰هزارتومان کاهش را نشان می‌دهد. در آخرین معاملات روز گذشته هر گرم طلا ۱میلیون و ۲۴۰هزارتومان قیمت خورده بود.

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه در معاملات امروز صبح نسبت به روز گذشته اندکی افزایش یافته است. به این ترتیب سکه امامی ۵۱۰هزارتومان، نیم سکه یک میلیون و ۳۹۹هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۱۹۲هزارتومان و سکه یک گرمی ۹۶۸هزارتومان حباب دارد.