۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۳ اسفند/ مسیر طلا و دلار از هم جدا شد

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۳۵
کد خبر: 613809
پیش بینی قیمت طلا و سکه ۳ اسفند/ مسیر طلا و دلار از هم جدا شد

بازار طلا و سکه امروز با وجود افزایش قیمت ارز آزاد اما به دلیل کاهش اندک اونس جهانی، در مدار نزولی قرار گرفت.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه امروز معاملات را با اندکی کاهش نسبت به معاملات روز گذشته آغاز کرد. البته با وجود افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، به دلیل کاهش اندک قیمت اونس جهانی بود که قیمت‌ها در بازار طلا کاهشی شد. به این ترتیب در این ساعت از معاملات، سکه امامی در این ساعت از معاملات در قیمت ۱۱میلیون و ۷۴۹هزارتومان معامله می‌شود.

سکه تمام

 روز گذشته این سکه ۱۱میلیون و ۷۵۶هزارتومان قیمت خورده بود.

سکه تمام 2

نیم سکه نیز با قیمت ۶میلیون و ۵۸۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۴۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. نیم سکه روز گذشته در قیمت ۶میلیون و ۶۲۰هزارتومان معامله می‌شد.

نیم سکه

ربع سکه نیز میلیون و۶۷۸هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است. آخرین قیمت این سکه برای روز گذشته، ۳میلیون و ۶۸۰هزارتومان بود.

ربع سکه

همچنین هر سکه یک گرمی در قیمت ۲میلیون و ۲۷۱هزارتومان خرید و فروش می‌شود که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

سکه گرمی

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه نیز به دنبال کاهش قیمت‌ها امروز اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب سکه امامی، ۱۸۳هزارتومان، نیم سکه ۸۱۶هزارتومان، ربع سکه ۷۹۴هزارتومان و هر سکه یک گرمی نیز ۸۵۰هزارتومان حباب دارد.

طی روزهای گذشته بازار طلا بیش تر تمایل به کاهش داشته است و این موضوع را می توان از رفتار چند روز گذشته به وضوح دید؛ در زمان‌هایی که انس جهانی افزایش می‌یابد، بازار طلا به پیروی از کاهش قیمت دلار روند نزولی پیدا می کند و در زمان‌هایی که دلار افزایشی است، روند نزولی انس جهانی، منجر به کاهش بازار طلا می‌شود. به بیان دیگر، بازار طلا بیش از آنکه علاقه به افزایش داشته باشد، روند کاهشی خود را حفظ کرده است؛ حالا یک روز انس جهانی و روز دیگر قمیت دلار.