۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲ اسفند/ دلار، سکه را به زیر کشید

۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۲۵
کد خبر: 613016
پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲ اسفند/ دلار، سکه را به زیر کشید

بازارا طلا و سکه امروز تحت تاثیر کاهش قیمت دلار آزاد، نسبت به روز گذشته کاهشی شد.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه که طی روزهای گذشته در مقابل کاهش قیمت دلار آزاد از خود مقاومت اندکی را نشان می‌داد اما امروز تسلیم ورود دلار به کانال ۲۵هزارتومان شد و روند نزولی به خود گرفت.

به این ترتیب در این ساعت از معاملات سکه تمام به ۱۱میلیون و ۷۵۶هزارتومان رسیده است.

سکه تمام

 درحالی که این سکه معاملات روز شنبه را با قیمت ۱۱میلیون و ۸۴۸هزارتومان آغاز کرده بود.

سکه تمام2

نیم سکه نیز در قیمت ۶میلیون و ۶۲۰هزارتومان معامله می‌شود و نسبت به صبح تغییر قیمتی نداشته است. در آخرین معاملات روز شنبه، این سکه ۶میلیون و ۶۴۰هزارتومان قیمت خورده بود.

نیم سکه

همچنین ربع سکه، ۳میلیون و ۶۸۰هزارتومان قیمت خورده است و قیمت این سکه نیز نسبت به صبح تغییری نداشته است. اما روز گذشته ربع سکه با قیمت ۳میلیون و ۶۹۰هزارتومان معامله می‌شد.

ربع سکه

هر سکه یک گرمی نیز، در قیمت ۲میلیون و ۲۷۰هزارتومان خرید و فروش می‌شود که نسبت به روز گذشته کاهش ۳۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

سکه گرمی

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب انواع سکه نسبت به صبح اندکی افزایش یافته است. به این ترتیب، سکه امامی ۲۵۲هزارتومان، نیم سکه، ۹۰۰هزارتومان، ربع سکه، ۸۱هزارتومان و سکه یک گرمی نیز، ۸۶۴هزارتومان حباب دارد.

بازار طلا و سکه امروز تحت تاثیر کاهش قیمت ارز در بازار آزاد، معاملات با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته آغاز کرد اما در ادامه معاملات امروز قیمتها اندکی افزایش یافت. در شرایط فعلی، طلا و سکه بیشتر تمایل دارند تا همپای دلار تغییرات قیمتی را تجربه کنند تا با افزایش اونس جهانی همراه شوند. دلیل این موضوع نیز این است که بازار طلا در ایران بیش از اینکه تحت تاثیر اونس جهانی باشد، تحت تاثیر اخبار سیاسی خارجی و مهم‌تر از آن قیمت دلار است. پس طبیعی است که به دلیل جوی که این روزها برای دستیابی به توافق وجود دارد، بازار نیز آماده سقوط قیمت‌ها باشد.