۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومانی می شود؟؛ آغاز مذاکرات بازار ارز را کاهشی کرد

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴
کد خبر: 608452
دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومانی می شود؟؛ آغاز مذاکرات بازار ارز را کاهشی کرد

با آغاز دور جدید مذاکرات دلار روند نزولی خود را ادامه داد و در معاملات امروز صبح بیش از ۴۰۰ تومان کاهش یافت

به گزارش اقتصادآنلاین؛ با شروع دور جدید مذاکرات هسته ای وین، بازار ارز نیز روند نزولی به خود گرفت و در این ساعت از معاملات با قیمت ۲۶۰۴۵ تومان در بازار آزاد در حال معامله است که نسبت به روز گذشته کاهش ۴۰۰ تومانی را نشان می دهد. دلار در آخرین معاملات روز گذشته در محدوده ۲۶ هزار و ۴۴۸ تومان معامله می شد

یورو نیز در حالی امروز در قیمت ۲۹۶۸۹ تومان معامله می شود که در آخرین معاملات روز گذشته به بیش از ۳۰ هزار تومان هم رسیده بود. بنابراین یورو در معاملات امروز صبح نسبت به روز گذشته کاهش ۵۷۰ تومانی را نشان می دهد.

همچنین قیمت دلار در صرافی ها امروز ۲۴۵۵۰ تومان برای فروش و ۲۴۲۴۶ تومان برای خرید اعلام شده است. این در حالی است که در پایان روز گذشته قیمت دلار در صرافی ها ۲۴ هزار و ۳۵۹ تومان برای خرید اعلام شده بود که حاکی از افزایش ۱۱۳ تومانی نسبت به روز گذشته است. همچنین قیمت صرافی ها در پایان معاملات دیروز دلار را ۲۴۶۵۹ تومان برای فروش گذاشته بودند که نشان از افزایش ۱۰۹ تومانی است.

قیمت فروش یورو نیز امروز در صرافی ها ۲۸۵۹۴ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۷۰ تومانی را نشان می دهد. همچنین صرافی ها امروز صبح یورو را ۲۸۲۰۱ تومان از فروشندگان می خرند. این در حالی است که قیمت خرید یورو دیروز ۲۸۳۵۶ تومان بوده است که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۵۵ تومان را نشان می دهد.

اما دلار در صرافی ملی امروز صبح ۲۴۱۲۶ تومان برای خرید و ۲۴۳۶۸ تومان برای فروش اعلام شد. در آخرین نرخ ها اعلامی روز گذشته دلار در این صرافی ۲۴هزار و ۴۴۸تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۲۰۵تومان برای خرید قیمت خورده است؛ به بیان دیگر دلار امروز کاهش بیش از ۳۰۰ تومانی را نشان می دهد.

یورو نیز امروز در صرافی ملی ۲۷۹۳۲ تومان برای خرید و ۲۸۲۱۳ تومان برای فروش گذشته شد که نسبت به روز گذشته تغییری نشان نمی دهد.

باید منتظر ماند و دید امروز دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومانی خواهد شد؛ به اعتقاد بسیاری از فعالان با توجه به شرایط بازار ارز، انتشار کوچک ترین خبر مثبتی از مذاکرات می تواند روند نزولی دلار را تشدید کند و از دست دادن کانال ۲۶ هزار تومان در معاملات امروز دور از ذهن نخواهد بود.